دکتر نوعی اقدم:
عضو هیئت رئیسه مجلس هفتم گفت: آنهایی که به دلواپس بودن ما ایراد می‌گیرند برخی تازه به دوران رسیده هستند که اصلاً از اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و زحمتی که برای پایداری دستاوردهای اسلام و انقلاب کشیده شده خبر ندارند، زیرا برای این تازه به دوران رسیده‌ها سخت است این دشواری‌ها را باور کنند.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 01 November 2015

عضو هیئت رئیسه مجلس هفتم گفت: آنهایی که به دلواپس بودن ما ایراد می‌گیرند برخی تازه به دوران رسیده هستند که اصلاً از اصول، دلواپسی ما از بابت حفظ ارزشها و خون شهداست / تازه‌به‌‌دوران رسیده‌ها دشواری‌‌ها را نمی‌دانندآرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و زحمتی که برای پایداری دستاوردهای اسلام و انقلاب کشیده شده خبر ندارند، زیرا برای این تازه به دوران رسیده‌ها سخت است این دشواری‌ها را باور کنند.

دکتر حسن نوعی‌اقدم ر نشست اعضای جبهه ایستادگی در اردبیل با تسلیت رحلت عالم ربانی، فقیه ارزشمند حجت‌الاسلام عادل مولایی اظهار کرد: این روحانی فاضل و پژوهشگر به معنای واقعی در خط ولایت بوده و با تحقیقات و پژوهش‌های خود سعی داشت تا هویت ارزشی، اسلامی و دینی ملت را به بهترین شکل تبیین کند.

وی با یادآوری اینکه دشمنان امروز اضمحلال هویت، استقلال و بقا نظام اسلامی را نشانه گرفتند وگرنه با مسائل هسته‌ای و خود ما کاری ندارند، تصریح کرد: مشکل نظام استکباری با اصل و حقیقت انقلاب است که با هویت اعتقادات دینی، اسلامی و ارزشی ما گره خورده چراکه آنها نمی‌توانند بپذیرند که این ملت در مسیر ارزش‌های اسلامی و خط ولایت حرکت کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس هفتم گفت: بر همین اساس بر هم زدن جبهه مقاومت اسلامی را در منطقه با حمله به سوریه، عراق و دیگر کشورها نشانه گرفتند چراکه برای شیطان بزرگ آمریکا عیب است که جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرین اصلی در معادلات منطقه خاورمیانه باشد.

نوعی‌اقدم افزود: اگر امروز ما را برای مذاکرات وین با محوریت سوریه دعوت می‌کنند، دلیل آن این است که به واقع به قدرت تأثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه پی بردند و البته نباید ساده‌لوح باشیم و فکر کنیم که آمریکا خیرخواه و همراه اهداف ما در منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: به هیچ وجه ما از یک شیطان انتظار نداریم، بالاخره یک روز فرشته خوی شود چراکه همین آمریکا با تجهیز صدام ملعون در حق این ملت کاری کرد که هزاران خانواده در این کشور داغدار شده و فرزندان رشیدی در راه حفاظت و صیانت از اسلام و ارزش‌های آن جان خود را از دست دادند.

نوعی‌اقدم اضافه کرد: آمریکا و حتی خود روسیه نیز برای اینکه از معادلات منطقه دور نباشند، از ایران دعوت می‌کنند تا در مذاکرات وین حاضر باشد چراکه احساس می‌کنند اگر لحظه‌ای غفلت کنند، جمهوری اسلامی ایران قدرت اول و فائق منطقه بوده و دیگر آنها نمی‌توانند قدرت و ابزار پوشالی خود را به نمایش بگذارند.

عضو اصولگرای مجلس چهارم و هفتم ادامه داد: دشمن از ما دو چیز می‌خواهد که در وهله اول شیطان بزرگ و همدستان او نمی‌خواهند حکومتی به نام اسلام و با پرچم ارزش‌های دینی در دنیا برافراشته شود به همین دلیل با خط و مشی حاکمیت جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

وی دومین تلاش غرب و آمریکا را دستیابی به منبع عظیم انرژی در منطقه خاورمیانه توصیف کرد و گفت: دنیای کفر برای 50 سال آینده با هدف تأمین انرژی در این منطقه برنامه‌ریزی کرده تا بتواند اهداف توسعه صنعتی و اقتصادی خود را تعقیب کند.

نوعی‌اقدم در ادامه افزود: اگر امروز آمریکا و غرب در منطقه حاضر شدند به دلیل حفظ امنیت، منافع رژیم صهیونیستی و بهره‌برداری از منابع عظیم ثروت شیوخ نااهل عرب است که ذخایرشان را در اختیار آمریکایی‌ها و غربی‌ها همچون غلام حلقه به گوش قرار دادند.

وی به موضوع برجام اشاره کرد و ادامه داد: ما در مسئله برجام مجاز نیستیم جلوتر از اظهارات و بیانات مقام معظم رهبری حرفی زده یا تندروی بکنیم و یا بخواهیم جلو بیفتیم.

نوعی‌اقدم خط قرمز اصولگرایان را حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری با صدق دل و حقیقت باطن توصیف کرد و گفت: هر چند یقین داریم که برجام به جایی نمی‌رسد اما سکوت می‌کنیم و در تبعیت از فرمان امام خامنه‌ای هرگز نمی‌خواهیم وحدت و همدلی را در جامعه به هم بزنیم ولی همچنان نگرانیم که امپریالیسم جهانی و شیطان بزرگ آمریکا قصد رخنه از این منفذ را دارد.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه تاکنون تحریمی برداشته نشده و به قول خود آمریکایی‌ها اگر تحریمی نیز برداشته شود قطعاً این تحریم‌ها حالت معلق پیدا می‌کند، تصریح کرد: به هیچ وجه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری اجازه نمی‌دهیم تا غربی‌ها بخواهند از تأسیسات نظامی و تسلیحات موشکی ما بازدید کنند و یا بخواهند با دانشمندان هسته‌ای ما مصاحبه‌هایی را انجام دهند.

نوعی‌اقدم بیان کرد: ما اگر امروز نگران بوده و به قول عده‌ای دلواپس هستیم، دلواپسی ما از بابت حفظ ارزش‌ها، اصول انقلاب، خون شهدا و طریق امام است که عده‌ای نمی‌خواهند به آن پایبند بوده و یا در مسیر حفظ آن قدم بردارند.

نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آنهایی که به دلواپس بودن ما ایراد می‌گیرند برخی جوانان هستند که اصلاً از اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و زحمتی که برای پایداری دستاوردهای اسلام و انقلاب کشیده شده و زحماتی که انقلابیون متحمل شدند، خبر ندارند، زیرا تازه به دوران رسیده‌هایی هستند که سخت است این دشواری‌ها را باور کنند.

وی گفت: ما در خط ولایت لحظه‌ای از بصیرت و آرمان‌خواهی خود دست برنمی‌داریم و اگر دلواپس هم هستیم دلواپس انقلاب، خط امام، خون شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری هستیم که مبادا عده‌ای با ساده‌لوحی آن را به معامله بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
باز نزدیک انتهابات شد یه عده شروع کردند به ... .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
ايول به دلواپس حق و حقوق ملت و مملكت، نگو كه با اين حرفا به فكر جيب خودت و اطرافيانت نيستي كه تازه به دوران رسيده ها باورشون نميشه، به نظر ميرسه هدف شما از اين همه مصاحبه تو سايتها و نشريات چيزي جز كانديداتوري در انتخابات پيش رو نيست و صرفا در جهت تبليغ افكار خود هستيد. ايول به شما
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
جناب آقای نوعی اقدم که به اصطلاح دکترای اقتصاد را دارید شما که دشواری ها را می دانید لطفا بفرمایید

شما که دلواپس هستید و الفبای اقتصاد را می دانید آیا این را هم می دانید که سال هاست که اقتصاد کشور فلج شده و بیکاری به اوج خود رسیده و تنها بافروش قاچاقی نفت جیب برخی از اختلاس گران پر شده و تولید در مسکن و خودرو و صنایع دیگر رشد منفی داشته و مردم به فلاکت افتاده اند؟
ممکن است بفرمایید که در منطقه جز شعله ور شدن آتش نفاق مذهبی و کشته و آواره شدن میلیون ها انسان به خاطر توهم اقتدار گرایی چه دست آوردی حاصل شده است؟
ممکن است روشن کنید که شما دلواپس چه هستید آیا انباشتن ثروت های شخصی و به نام کردن بخش مهمی از شهر اردبیل بخشی از دلواپسی شماست یا حقوق مردم یا اسلام؟
اتفاقا دلواپسی شما موجب شده که کشورهای منطقه به خرید و انباشتن سلاح ها پیشرفته بپردازند و عاملی برای تهدید نظامی علیه ما گردند.
دلواپسی شنا موجب شده که مسلمان ها به جان هم بیفتند و اسرائیل را به حال خود رها کنند و به تضعیف همدیگر بپردازند.
دلواپسی شما موجب شده آمریکا از فرصت به دست آمده برای فروش سلاح های خود استفاده نماید و صنعت نظامی اش این کشور را از ورشکستگی نجات دهد
اگر شما دلواپسید دلواپس دحترانی باشید که به خاطر نداشتن جهیزیه به خواستگاران خود جواب منفی می دهند
اگر شما دلواپسید دلواپس جوان هایی باشید که از فرط فقر و بیکاری به فروش اعضای بدن خود روی آورده اند.
اگر شما دلواپسید ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار