شهردار بهاباد با تاکید بر اهمیت توجه به پیشرفت و توسعه شهری از اجرای 4 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 34 میلیارد ریال در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 12 January 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدمهدی خانی زاده گفت: ساخت میدان شهدای شهر بهاباد یکی از این طرح هاست که این پروژه در مراحل پایانی کار و نصب مبلمان شهری قرار گرفته است.

وی از احداث خیابان 22 بهمن که شهرک ولیعصر و خیابان امام و بلوار جانباز را به خیابان ملاعبدالله بهابادی متصل می کند خبر داد و گفت: با احداث این خیابان 30 درصد از بار ترافیکی خیابان امام کاهش می یابد.
شهردار بهاباد همچنین از آسفالت باند دوم کمربندی شهید رفیعیان بهاباد خبر داد و گفت: این باند به طول 3 کیلومتر در حال اجراست که نیمی از آن آسفالت شده و بقیه تا پایان سال آسفالت می شود.
خانی زاده خاطرنشان کرد: بهسازی و زیباسازی پارک کوثر و طوبی هم از دیگر طرح های شهرداری بهاباد است که در حال اجرا قرار گرفته و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح ها باشیم.
وی خدمت رسانی به مردم را اولویت شهرداری بهاباد دانست و افزود: خدمت رسانی به مردم و اجرای دقیق و با کیفیت پروژه های عمرانی از اساسی ترین برنامه های شهرداری بهاباد به شمار می رود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار