در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر سال 95 مطرح شد؛
فرنام حامد، اطلاع رسانی، تبلیغات و استفاده از همه ظرفیت های دستگاه های دولتی و خصوصی را برای معرفی شایسته شهرستان، امری ضروری در جذب گردشگران و میهمانان نوروزی دانستوبر لزوم خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی سال 95 تاکید کرد.
کد خبر: ۱۶۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 14 January 2016

مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان بیله سوار در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر سال 95، از افزایش چشمگیر گردشگران ورودی از پایانه مرزی شهرستان بیله سوار در نوروز گذشته خبر داد.

افزایش چشمگیر گردشگران ورودی از پایانه بیله سوار در نوروز گذشته

به گزارش تابناک اردبیل، نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر سال 95 شهرستان بیله سوار به ریاست ابراهیمی معاون فرماندار و اعضای ستاد شهرستان برگزار شد.

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار، مجموع مسافران و گردشگران ورودی از پایانه مرزی این شهرستان را 17 هزار و 384 نفر و تعداد اقامت کنندگان در شهرستان را دو هزار و 609 نفر در طول ایام تعطیلات نوروز سال94 اعلام و خاطر نشان کرد: این تعداد نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

فرنام حامد، ضمن تشریح وظایف دستگاه ها در ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته های ده گانه، از مسئولان این شهرستان خواست تا برای استقبال هرچه بهتر از میهمانان نوروزی ضمن آمادگی لازم و اقدام نسبت به تشکیل جلسات با اعضای پیشنهادی کمیته ها، گزارشات خود را نیز در جلسات بعدی ارائه کنند.

وی وضعیت شهرستان بیله سوار مغان را برای استقبال از گردشگران بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: طبیعت زیبا و بکر این منطقه در کنار آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری، وجود گمرک، پایانه، بازارچه مرزی و بین المللی و تردد روزانه یک هزار و 500 نفر اتباع آذری از جمله ظرفیت هایی است که می تواند در رونق گردشگری این منطقهمؤثر باشد.


این مقام مسئول، اطلاع رسانی، تبلیغات و استفاده از همه ظرفیت های دستگاه های دولتی و خصوصی را برای معرفی شایسته شهرستان، امری ضروری در جذب گردشگران و میهمانان نوروزی دانستوبر لزوم خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی سال 95 تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار