سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل محور اردبیل – آستارا را دارای بالاترین حجم تردد خودرویی این استان از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون برشمرد.
کد خبر: ۱۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 28 March 2015

به گزارش خبرنگار مهر، قادر تقی زاده صبح شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های سفرهای نوروزی استان اردبیل در هفته دوم افزود: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون بیشترین حجم سفرهای خودروی این استان در محور اردبیل – آستارا ثبت شده است.

وی با اشاره به ورود بیش از ۲۱۰ هزار و ۴۱۷ خودرو به استان از محورهای ورودی و طی سفرهای نوروزی امسال اضافه کرد: از تعداد ۱۰۱ هزار و ۲۸ خودرو از محور ورودی آستارا وارد این استان شده اند.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان تصریح کرد: ۴۳ هزار و ۸۶۱ خودرو از محور ورودی سراب، ۲۰ هزار و ۴۹ خودرو از محور ورودی کلیبر، ۱۷ هزار و ۸۵۶ خودرو از محور اهر، ۱۷ هزار و ۱۰۲ خودرو از محور سرچم و ۱۰ هزار و ۵۲۱ خودرو از محور ورودی اسالم وارد استان اردبیل شده اند.

وی با اشاره به ارائه اقلام راهنمایی و گردشگری به مسافران استان تاکید کرد که تمهیدات لازم برای نصب نقشه های استانی، جاذبه های گردشگری و فهرست مشخصات مراکز اقامتی در ورودی های استان انجام شده است.

تقی زاده متذکر شد: علاوه بر نقشه و بروشورهای استانی و شهرستانی که در تمامی ورودی های استان با هماهنگی جمعیت هلال احمر در اختیار گردشگران و مسافران نوروزی قرار می گیرد، نقشه ها و بروشورهایی نیز از طریق جامع مراکز اقامتی تهیه شده که در پایگاه های اطلاع رسانی در اختیار مسافران قرار می گیرد.

وی یادآور شد: همچنین نقشه و بروشور تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد، تصاویر جاذبه های گردشگری و فهرست تأسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، مراکز بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی از طریق بلوتوث به گردشگران ارائه می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار