رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت:‌ تلاشی که شهرداری اردبیل با هدف بازگشایی معابر، خیابان‌ها و سرعت اجرای پروژه پل قدس انجام داده قابل قبول و مطلوب است.
کد خبر: ۱۷۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 04 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رحیم آقامحمدی صبح امروز در جریان بازدید از محل احداث پل قدس در اردبیل اظهار کرد: با کلنگ‌زنی این پروژه در گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر و تجهیز سریع و به موقع کارگاه برای آغاز عملیات احداث این پروژه بزرگ عمرانی در اردبیل امیدواریم در مهلت دو ساله عملیات اجرایی این پروژه به سرانجام برسد.

وی افزود: ما پیشنهاد کردیم تا در مدت اجرای این پروژه با همکاری شهرداری اردبیل مسیرهای جایگزین تعبیه شود تا هموطنان‌مان به سهولت بتوانند گذرشان را از این مسیر انجام دهند که البته شهرداری اردبیل در این زمینه نیز با همکاری مشاور و پیمانکار احداث پل تدابیر لازم را اندیشیده است.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل احداث این پل را تکمیل‌کننده مسیر راحت تردد در کمربندی اردبیل و رینگ احداث شده اعلام کرد و ادامه داد: احداث و اجرای پل قدس به عنوان عظیم‌ترین پروژه عمرانی شهر اردبیل که شهردار در اجرای آن شبانه‌روزی تلاش کرده است اقدامی جدی و اساسی خواهد بود تا بار ترافیکی مسیر ایستگاه سرعین کاهش یافته و تعدیل شود.

آقامحمدی با یادآوری اینکه احداث پل قدس بعد از سال‌ها بحث و بررسی این پروژه با یک طراحی مناسب و دید و سیمای مطلوب اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: پلیس راهور اردبیل تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا مجموعه شهرداری اردبیل را در احداث و تکمیل این پل همراهی کند تا در بهترین شرایط پل قدس در مهلت مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی مسیر ایستگاه سرعین و خیابان‌های همجوار را یکی از مسیرهای پرترافیک بیان کرد و گفت: در شورای ترافیک بارها مسائل و موضوعات مختلف در ارتباط با ابعاد احداث پل قدس مطرح شده و تلاش جدی بر این است تا بتوانیم با همراهی و همکاری مناسب شهرداری اردبیل این پل را به عنوان بستر کاهش بار ترافیکی این محدوده و ایجاد رضایت‌مندی در مردم برای تردد راحت‌تر بدانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار