فرماندار سرعین از پیگیری برخی تخلفات انتخاباتی به‌ویژه در نحوه تبلیغات نامزدها در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 22 February 2016

عاطف ناصری در گفتگو باخبرنگار مهربا بیان اینکه انتخابات در این شهرستان روند عادی و سالم خود را سپری می‌کند، متذکر شد: تخلفات جدی در فعالیت نامزدها گزارش نشده است.

وی با تأکید به نظارت مستمر از فعالیت‌های تبلیغی نامزدهای انتخابات افزود: برخی تخلفات جزئی در خصوص تبلیغات نامزدها نظیر نحوه نصب بنرها عنوان شده که در حال پیگیری آن هستیم.

فرماندار سرعین به آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و متذکر شد: در این شهرستان ۳۲ صندوق رأی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه به طور متوسط ۱۵ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، نیروهای نظامی و انتظامی و نمایندگان فرمانداری در هر شعبه اخذ رأی حضور خواهند داشت، تصریح کرد: درمجموع نزدیک به ۵۰۰ نفر در راستای برگزاری انتخابات در سرعین با ستاد انتخابات این شهرستان همکاری دارند.

ناصری در خصوص وضعیت برگزاری جلسات سخنرانی نامزدها نیز اضافه کرد: این جلسات با نظم و انضباط در مسجد جامع شهر سرعین و مراکز بخش‌ها برگزار می‌شود.

فرماندار سرعین با بیان اینکه در روند برگزاری سخنرانی‌ها تاکنون اختلالی ایجاد نشده است، تأکید کرد: فضای انتخاباتی شهرستان سرعین آرام است و با نصب بنرها و پوسترهای تبلیغاتی حال و هوای پرشوری به خود گرفته است.

به گفته ناصری تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان اندیشیده شده و امید می‌رود چنانکه شهروندان حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند در هفت اسفند نیز حضور پرشور پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار