مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن 33818180 تماس بگیرند و شکایات خود را اعلام نمایند تا از سوی سازمان تاکسیرانی مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.
کد خبر: ۱۸۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 28 February 2016

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل گفت: هیچ‌کس حق افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌ها را ندارد و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، رحیم سعیدی با اشاره به اینکه به بلاتکلیفی رانندگان تاکسی از بابت اعلام نرخ‌های جدید از سوی سازمان تاکسیرانی حق می‌دهد، افزود: این تاخیر هرچقدر هم که طولانی شود، باز هم نمی‌تواند دلیل منطقی بر تخلف از ضوابط و مقررات سازمان تاکسیرانی و پایمال کردن حق شهروندان شود.

تا زمان مشخص شدن نرخ ها، افزایش نرخ كرایه تاكسی غیر قانونی است

وی در ادامه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن 33818180 تماس بگیرند و شکایات خود را اعلام نمایند تا از سوی سازمان تاکسیرانی مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

نرخ جدید تاکسی ها چه زمانی اعلام می شود؟

سعیدی تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای نرخ‌های جدید تاکسی گرفته نشده است و به محض مشخص شدن نرخ ها در سال جدید، به شهروندان از طریق رسانه ها و کانال های ارتباطی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته سعیدی، کرایه تاکسی ها بر اساس مصوبه ی سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل تعیین می شود و همه ساله با آغاز سال جدید نرخ آنها افزایش می یابد.

آیا کرایه تاکسی های خطی شهرک ها افزایش پیدا کرده است؟

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اردبیل گفت : نرخ کرایه تاکسی های خطی شهرک ها از قبیل شریعتی-شهرک نیایش و مسیرهای مشابه همچنان 1000تومان است و هیچ گونه افزایش نرخی در این مسیرها نداریم.

سعیدی با اشاره به اینکه در حای حاضر 2دستگاه تاکسی خطی جدید در شهرک ساحلی و 6دستگاه تاکسی خطی در شهرک نیایش وجود دارد افزود : تا پایان سال جاری 10 دستگاه تاکسی به این خطوط اضافه می شود.

به گزارش تابناک، تاکسی از جمله وسایل نقلیه شهری است که روزانه طیف وسیعی ازمردم را به مقصد می رساند و امسال نیز برخی از رانندگان تاکسی همانند سال های پیش در روزهای پایانی سال بدون دستور تاکسیرانی اقدام به افزایش بی‌رویه کرایه‌ها کرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار