پیام قدردانی حجت الاسلام سید کاظم موسوی
کد خبر: ۱۹۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 29 February 2016

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم در مجلس هشتم ، عضو اسبق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و بنده بدون تخریب رقیبم ، رقابت خواهم کردمشاور سابق وزیر دادگستری به دنبال راهیابی به مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس ، پیامی را خطاب به هم استانی های خود منتشر کرد.

به گزارش تابناک اردبیل در این پیام آمده است:

حضور حماسه آفرین مردم استان اردبیل در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد.

اینک بار دیگر شما ملت شریف و آگاه، در پاسخ به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب ، امام خامنه ای حماسه آفریدید و بار دیگر توطئه‌های دشمنان ایران و انقلاب را ناکام ساختید.

یقیناً پیروز واقعی این میدان شمایید که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی و حاکمیت به شمار می‌آیید.

اینجانب به سهم خود از این حضور غرور آفرین تقدیر و تشکرمی‌کنم و به شادی برآستان لطف الهی سجده شکر به جای می‌آورم و با احترام به خواست و تشخیص شما مردم عزیز، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این انتخابات، به منتخبین مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت ا... سید حسن عاملی ، نماینده محبوب ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و آیت ا... میر فخرالدین موسوی ننه کران و همچنین منتخبین محترم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردبیل ، نمین ، نیر و سرعین آقایان مهندس صدیف بدری و مهندس رضا کریمی تبریک گفته و برای همگان آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون دارم.

از روزی که پا در عرصه انتخابات گذاشتم تا امروز که نتایج آراء اعلام شده و به مرحله دوم راه یافته ام، موج محبت ها و دلگرمی های شما مردم ادامه دارد و اینجانب را شرمسار محبت ها و ابراز لطف خودتان نموده اید. هر چند هیچ کلمه و جمله ای که لایق پاسخگویی به قطره ای از لطاف شما عزیزان باشد و بتواند گوشه ای از اقیانوس محبت های شما را نسبت به بنده جبران کند سراغ ندارم اما همیشه در نزد این مردم بزرگوار خواهم گفت: بزرگترین دستاورد من در این انتخابات دریافت محبت ها و احترام شما مردم بود.

امیدوارم خداوند منان بپذیرد تلاش های خالصانه ای را برای خدمت به مردم دیارم انجام دهم و مرا آنچنان مورد عنایت و هدایت خود قرار دهد تا گوشه ای از احترام و محبت مردم را جبران کنم. باشد که همگی در پرتو ایزد منان موفق و موید باشید.

ضمنا از مردم عزیز و حامیان محترمم تقاضا می کنم با اتکاء به عنایت حضرت حق و با حفظ آرامش، با انگیزه بیشتر تلاش کنند و از هرگونه تخریب و درگیری با حامیان رقیب بنده پرهیز کنند و حق انتخاب را به مردم با شعور حوزه انتخابیه واگذار کنند. بنده با جدیت و بدون تخریب رقیبم ، رقابت خواهم کرد اگر به امید خدا پیروز میدان شوم با همکاری سایر منتخبین در جهت توسعه منطقه تلاش خواهم کرد و از وجود نخبگان منطقه و سایر کاندیداهای محترم که موفق به حضور در مجلس نشده اند در جهت پیشرفت استان اردبیل استفاده خواهم کرد.

از حامیان رقیب محترمم نیز درخواست دارم از تخریب و رفتارهای غیرقانونی و ناشایسته پرهیز کنند و از همین اکنون به فردای انتخابات نیز بیندیشد. دور نیست آن وعده موعودی که همگی در پیشگاه خالق یکتا پاسخگوی اعمال خود باشیم ...


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حسین زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
درود بر تابناک و درود بر موسوی متفکر و خرد ورز
علیرضا جوادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
انشالا که پیروز و سربلند میشوید زنده باد شجاعت
شرکت خدمت گستر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
سلام برای همتون ارزوی موفقیت داریم
احسان
|
-
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
ان شاءالله به وعده خود عمل کنید تاضمن سلامتی انتخاباتی برای رفع بیکاری چاره ای اندیشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
سلام
مگه نمیدونی رفته دور دوم ؟
این یعنی دوست داری آب را گل آلود کنی وماهی خودت را بگیری؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار