نمایشگاه عکس چهره های آذربایجان در نگارخانه ختائی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی گشایش یافت.
کد خبر: ۱۹۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 01 March 2016

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، کریم حاجی زاده در آئین افتتاح نمایشگاه عکس 'چهره های معاصر آذربایجان' افزود: در این نمایشگاه 70 اثر از مجموعه عکس' محمد هادیان' با موضوع ' چهره های معاصر آذربایجان' شامل استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان به منصه ظهور گذاشته شده است.
وی مجموعه عکس های این نمایشگاه را از این جهت که به فعالیت های اجتماعی از زاویه متفاوت نگاه کرده، بسیار حائز اهمیت دانست .
وی افزود: درواقع این هنرمند توانسته تمام صفات شخصیت مورد نظر را در قالب یک عکس ثبت کند و بیننده ای که هیچ شناختی از شخصیت ها ندارد می تواند به راحتی در یک نگاه، به شناخت کلی از شخصیت اصلی تصویر برسد.
وی برگزاری نمایشگاه عکس 'چهره های معاصر آذربایجان' را نخستین گام فرهنگی تأثیرگذار در این عرصه معرفی و بیان کرد: انتظار می رود این هنرمند با مهارت بی نظیر خود، تصاویر تمام مفاخر منطقه آذربایجان را برای آیندگان ثبت و به نمایش بگذارد.
حاجی زاده، هدف از مشارکت این اداره کل در برگزاری نمایشگاه مذکور را عمل به وظایف ذاتی سازمان میراث فرهنگی در راستای کمک به توسعه، ترویج و بازشناسی فرهنگ عمومی عنوان کرد.
مجموع عکس های این نمایشگاه در جلد یک کتاب 'چهره های معاصر آذربایجان' به چاپ رسیده و در کنار این نمایشگاه به علاقمندان عرضه می شود.
نمایشگاه عکس مذکور به همت حوزه هنری استان اردبیل با همکاری استانداری اردبیل، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و شهرداری اردبیل برگزار شده و علاقمندان می توانند همه روزه تا بیستم اسفند ماه سال جاری از ساعت 14 الی 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار