شهردار اردبیل از راه‌اندازی تور اردبیل‌گردی در ایام سفرهای نوروزی برای مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 04 March 2016

حمید لطف‌اللهیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: به مانند سال‌های گذشته در نوروز 95 نیز با هدف آشنایی مسافران و گردشگران خارجی با جاذبه‌های دیدنی تاریخی، طبیعی و فرهنگی اردبیل تورهای اردبیل‌گردی را در طول روز در چهار نوبت از بقعه شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار تنظیفات عمومی و اجرای طرح استقبال از بهار و همچنین خانه‌‌تکانی شهری سعی می‌کنیم در ورودی‌های شهر فضایی را فراهم کنیم تا استقبال گرمی از میهمانان و مسافران نوروزی انجام شود.

شهردار اردبیل آراستگی ورودی شهر اردبیل را به عنوان ییلاق ایران زمین یادآور شد و گفت: به اولین مسافر و گردشگر ورودی به استان در سال‌ جدید هدایایی را تقدیم می‌کنیم و در کنار آن سعی می‌کنیم با سوغاتی‌های استان از آنها پذیرایی کنیم.

لطف‌اللهیان از برگزاری آیین‌های سنتی تکم‌گردانی و جشن‌های باستانی نوروز به همراه ایجاد کمپ‌های موقت برای مسافران و گردشگران خبر داد و افزود: با لکه‌گیری و زیباسازی پارک‌ها و فضاهای عمومی، بهبود روشنایی معابر و آماده کردن حریم رودخانه بالیقلو با آرایش منظم و مرتب زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا شهر اردبیل پذیرای میهمانان و مسافران نوروزی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به پایان ایام فاطمیه و آغاز جشن و سرور مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایام آغازین سال سعی داریم تا جشن‌ها و برنامه‌های مناسبتی این ایام را در فضاها و اماکن عمومی شهر اردبیل انجام دهیم.

لطف‌اللهیان اضافه کرد: مجموعه شهرداری به ویژه واحد خدمات شهری تمام توانش را به کار گرفته تا در نوروز 95 میهمان هزاران مسافر داخلی و خارجی باشد که به این استان سفر می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار