معاون فنی هواشناسی استان اردبیل از پیش‌بینی افت شش الی هشت درجه‌ای دما در هفته اول تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 19 March 2016

سیاوش محمدی در گفتگو باخبرنگار مهردر تشریح وضعیت جوی استان در روزهای اول تعطیلات نوروزی تصریح کرد: در حال حاضر هوای آفتابی در اغلب مناطق استان حاکم است و بااین‌وجود از عصر فردا یعنی روز اول فروردین‌ماه سیستم بارش وارد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه این سیستم تمامی نوار جنوب غرب کشور را متأثر خواهد ساخت، اضافه کرد: بعد از ورود سیستم از سمت شهرستان گرمی و وزش باد در این استان، بارش‌ها ابتدا به صورت باران و سپس به صورت برف آغاز خواهد شد.

معاون فنی هواشناسی استان از افت شش الی هشت درجه‌ای دما به واسطه بارش‌های پیش‌بینی شده خبر داد و تأکید کرد: سامانه تا روز پنج‌شنبه وضعیت جوی استان را متأثر ساخته و در ادامه از استان خارج می‌شود.

به گفته محمدی به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر از جمله الماس و حیران بارش برف پیش‌بینی شده و به همین دلیل لازم است مسافران و گردشگران با تجهیزات ایمن و کافی سفر خود به استان اردبیل را انجام دهند.

وی درعین‌حال از اطلاع‌رسانی مستمر شرایط جوی خبر داد و افزود: سیستم هوانما از امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر فعال شده و تمامی اطلاعات جوی استان‌ها را به صورت آنلاین اعلام می‌کند.

معاون فنی هواشناسی استان با بیان اینکه از طریق این سیستم می‌توان پوشش ابری و دمای حداقل و حداکثر استان‌ها را مشاهده کرد، افزود: علاوه بر این مسافران و گردشگران می‌توانند با شماره تماس ۰۴۵۳۳۶۳۵۱۸۸ از وضعیت جوی استان اطلاع حاصل کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار