فرماندار سرعین گفت : در میزبانی مسافران نوروزی باید ارتقای کیفیت و خدمات در دستور کار همه فعالان باشد.
کد خبر: ۲۰۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 21 March 2016
عاطف ناصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که نوروز فرصت مغتنمی برای معرفی شهر توریستی سرعین به هموطنان است، بر ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران در نوروز 95 نسبت به امسال تاکید کرد.
وی حضور مسافرین در شهر گردشگری سرعین را خوب ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود که بخش خصوصی با مشارکت فعال رونق گردشگری در سرعین را به ارمغان بیاورد.
وی با بیان این که برگزاری جلسات ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی یک ماه زودتر از سال قبل صورت گرفته است، هدف از برگزاری این جلسات را دستیابی به سطح حداکثری تعامل و هماهنگی میان نهادهای مسوول عنوان کرد.
ناصری عنوان کرد: با توجه به اینکه هوا کمی سرد شده است میزان حضور مسافرین در مرکز اقامتی شهرستان بیش از 25 درصد ظرفیت در روز اول بوده که امیدواریم این رقم تا چند روز آینده افزایش یابد.
ناصری در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت نظارت بر روند ارایه خدمات به گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: با سپردن امور اجرایی به بخش خصوصی، باید دغدغه اصلی اعضای ستاد سفرهای نوروزی نظارت باشد که به نحو مطلوبی کار را انجام دهیم.
شهرسیاحتی سرعین یکی از مهمترین مناطق گردشگری کشور می باشد، وجود 20 دهنه چشمه و آبگرم معدنی در کنار جاذبه های بکر طبیعی موجب شده است سالانه میلیون ها نفر گردشگر داخلی و خارجی به این شهر واقع در دامنه سبلان سفر کنند.
سرعین در 27 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع می باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار