کد خبر: ۲۱۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 25 April 2016

به گزارش تابناک یزد،نماینده منتخب مردم یزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در توسعه بیش از پیش شهر یزد، گفت: مشارکت پذیری،‌ مهمترین ویژگی مردم یزد است.

" سیدابوالفضل موسوی" نماینده منتخب مردم یزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی، در جلسه هماهنگی تدوین برنامه توسعه شهر که با حضور فرماندار، ‌شهردار و اعضای شورای شهر يزد برگزار شد،‌ اظهار کرد: شناخت ریشه‌ای مشکلات و آسیب‌های شهر یزد ضروری است.

وی مهاجرپذیر بودن یزد را فرصت و تهدید برای این شهر دانست و بیان کرد: استفاده صحیح از فرصت‌های اقتصادی،‌ اجتماعی و علمی بومی از جمله مهمترین راهکارهای توسعه شهر یزد است.

منتخب مردم یزد در انتخابات مجلس دهم، مشارکت‌پذیری مردم استان و شهر یزد را از جمله ویژگی‌های اجتماعی یزدی‌ها عنوان کرد و ادامه داد: 95 درصد جمعیت یزد شهری و پنج درصد روستایی هستند.

وي با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در توسعه بیش از پیش یزد، گفت: مردم یزد با حضور پر شور در مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه انتخابات گذشته،‌ حمایت خود را از نظام و ارزش‌های آن اعلام کردند.

موسوی بحث کارگری و نحوه بکارگیری نیروهای کارگری در سطح شهر یزد را از دیگر موارد قابل بحث در راستای مدیریت شهری دانست و بیان کرد: کارگران ساختمانی و نحوه فعالیت روزانه آنها در شهر یزد ساماندهی شوند.

منتخب مردم یزد در انتخابات مجلس دهم با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه لازم برای اجرای طرح "شهر هوشمند"، تصریح کرد: شعار "شهر هوشمند"،‌ چشم‌انداز توسعه یزد در راستای تأمین امنیت اجتماعی،‌ فرهنگی و امنیت بهداشتی است.

موسوی در پايان اقامت اتباع خارجی در بافت تاریخی یزد که ثبت جهانی شده است را از جمله آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دانست و بیان کرد: تأمین امنیت عمومی در نقاط مختلف شهر یزد از جمله ضرورت‌های تدوین برنامه‌های مدیریت شهری است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار