رئیس شورای شهر یزد از کاهش تصادفات فوتی در 6 ماه نخست سال گذشته نسبت به همین مدت درنیمه دوم خبر داد و گفت: ساماندهی ترافیکی کاهش تصادفات فوتی در یزد را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۲۲۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 27 April 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام عباس زارع در نشستی خبری اظهار داشت: در حوزه ترافیک، آمار کشته‌شدگان تصادفات شهری در شش ماه نخست سال گذشته، 41 نفر بود که این آمار در نیمه دوم سال به 24 نفر کاهش یافت.

وی عنوان کرد: گرچه این آمار هنوز برای یزد بالا است اما تصادفات تا حد زیادی با نصب دوربین‌های کنترل و ثبت سرعت در سطح شهر کاهش یافت.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در یزد خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال افزایش 13 درصدی کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر یزد در شورای شهر مصوب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته شوراها تاکید کرد: نمایندگان مردم در شوراها به دنبال رفع نیازهای مردم شهر هستند اما لازم است مردم نیز در برنامه‌های مختلف مشارکت کرده و نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

رئیس شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: مردم و اعضای شورای شهر باید با همدلی و وحدت به توسعه شهری، فرهنگی، اقتصادی و ... کمک کنند و رسانه‌ها نیز می‌توانند در این زمینه نقشی اساسی و اثرگذار ایفا کرده و مردم را به حقوق و وظایف خود آشنا کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار