نامه سرگشاده یوسف اکبری به ولی آذروش
کد خبر: ۲۲۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 07 May 2016

بداخلاقی چیست و خوش اخلاق کیست ؟!

عزیز ارجمند جناب آقای مهندس ولی آذروش

سلام علیکم ؛ به شکرانه تفضل و عنایات خاصه حضرت باریتعالی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت هدایتگربهای حکیمانه و راهبریهای دور اندیشانه مولا و مقتدای انقلاب، حضور پرشور و مشارکت حداکثری ملت آگاه، نجیب و شریف ایران اسلامی پای صندوقهای رای و خلق دو حماسه یزرگ اخیر، همدلی، اتحاد و اقتدار ملی را با شکوه و عظمت هرچه تمامتر، فراهم ساخت.

با عرض تبریکات صمیمانه به منتخبان محترم در استان اردبیل و آرزوی توفیق خدمتگزاری بیش از پیش به این عزیزان، همچنین سپاس و قدردانی از همه نمابندگان محترم در ادوار گذشته و نیز همه آنهاییکه صادقانه پای در میدان رقابت گذاشته، گرمابخش تنور انتخابات گشته، مسوولانه و متعهدانه از شکوهش پاسداری کرده و از عظمت آن نیز آبروداری نمودند ، بنابر وقایع و اتفاقات تلخ و شیرینی که در این ایام گذشت، علیرغم میل باطنی که علاقه ای در ورود به مباحث بی حاصل، مجادلات پوچ و حواشی آن نداشته و ندارم، صرفا" « از باب شفاف سازی، روشنگری و ثبت در تاریخ حوادث، آنهم عبرت آموزی از برای فردای انتخابات آتی»، این سطور را به رشته تحریر درآورده و اعتقاد دارم مابقی را باید به قضاوت تیزبینانه و نکته سنج افکار عمومی سپرد، آنان را به مدد خواست تا همگان بر تشخیص واقع ببنانه شان گردن نهند.

ظاهرا" تاریخ بنوعی ورق خورده، در اشکال مختلف و با مشابهت هایی تکرار می گردد، درست در چنین ایام بعد از مرحله دوم از رقابتهای انتخابات دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، که آقایان حسن نوعی اقدم و مصطفی افضلی فرد بعنوان دو کاندیدای راه یافته به این مرحله، پنجه در رقابت مبارزاتی با همدیگر انداخته، بمصاف هم رفته بودند ، هر چند به لحاظ آشنایی، قرابت، روابط نزدیک و از همه مهمتر همسویی، همراهی، همطرازی، شباهتهای کم نظیری با همدیگر داشتند، لیکن هر دو در رسیدن به مقصد و مقصودشان که صندلی سبز رنگ ساختمان تازه افتتاح گشته بهارستان بود، متاسفانه کم آوردند و آنچه که باید اتفاق نمی افتاد، افتاد و آنچه که باید دیده نمی شد، بین دو برادر تجربه گردید!!

آری پس از آن آزمون انتخاباتی، دو همفکر، دو همراز و دو یادگار شهید و شهادت - جدا از آنکه کدام برنده و کدام بازنده شدند - در منظر قضاوت عمومی با سئوالات و انتقادات جدی مواجه شدند. حقیر نیز در دلنوشته ای خطاب به هر دو عزیز ارزشی، ولایی و انقلابی که در جراید استانی بهار 83 منتشر گردید، عریضه نمودم که : «هر دو باختید، هر دو بریدید و هر دو از چشم دلسوزانتان مردود گشتید!!!».

در آن سال بیشترین بخش وجیزه حقیر خطاب به آقای حسن نوعی اقدم و در مقام نقد شیوه تبلیغاتی ایشان در آن دوره زمانی بود و فقط در بخش اندک پایانی، گلایه ای مشفقانه و کوتاهی بر رفتار سوال برانگیز بعد از فردای انتخابات آقای مصطفی افضلی فرد متوجه او شده بود، در بحبوحه تالمات روحی ایام سخت آن مرحله که متقارن با درگذشت والده فقیده فرد پیروز این انتخابات گشته بود، نوعی اقدم از اتفاقات پیش آمده ابراز ندامت و پشیمانی کرد اما رقبیش که بازنده آن کارزار بود، نه تنها عقب که ننشست، بلکه آن یک پاراگراف مختصر را هم برنتابیده، لب به شکوه و اعتراض گشود !!! ...

جناب مهندس آذروش ! عذرخواهم از اطاله کلام و مقدمه طولانی و شاید غیرمرتبط که البته در ادامه از آن نتیجه گرفته، عرایض را جمع بندی خواهم نمود، اما حتما" تصدیق خواهید فرمود که در این سالها عموماً ما شنونده بودیم و خواننده « انواع و اقسام توهین ها، فحشه ا، ناسزاها، دورغ ها، افتراها، بهتان ها و برچسب زنی های بداخلاقانه، غیرقانونی و نامستند به خادمان دیروز» که روزی روزگاری برخی از مدعیان دورغین و سینه چاکان بظاهر مخالف حرمت شکنی ها، دادشان گوش فلک را از [[ چرایی بگم بگم های خلاف اخلاق، عرف و شرع ]] کر کرده بود، اینک خود در «قامت راستگویان» !!! آن می کنند که خود معترض بر آن بوده و اینک هم، چنین و چنان می کنند !!!

موضع غالب دوستداران و خادمان دیروز (دولتین نهم و دهم) هنوز هم که هنوز است « همان موضع سکوت است و شکیبایی، موضع صبوری است و تحمل نامهربانی های مدعیان» ، صدالبته این « سکوت مظلومانه، مسوولانه و شرافتمندانه، نه هرگز از روی درماندگی، بیچارگی و رفوزه گریست و نه از برای انزواخواهی، انفعال گزینی و عافیت طلبی» چرا که معتقدیم « سکوت- بلندترین صدا، رساترین فریاد، گویاترین پاسخ و گیراترین مظلومیت هاست».

سکوت فضا را آرام کردن، قضاوت واقع بینانه مردم را به نظاره طلبیدن و حقانیت را نشان دادن است تا جامعه بخوبی و با ظرافت تیزبینانه اش، بتوانند سره را از ناسره تشخیص، قاضی عادل و منصف وقایع مابعد همه اتفاقات خود باشند، « تا ببینند و بدانند، حق چیست؟ و حقیقت در کجاست؟» هرچند شاید زمانبر باشد اما « ماه هرگز پشت ابرها نخواهد ماند» ...

آقای مهندس! از همان روزیکه در انتخابات مجلس هشتم از اقبال عمومی بازمانده و یا قبل از آن، اعتماد هیاتهای اجرایی و نظارت استان و مرکز را با مدارک و مستندات موجودشان احصاء نفرمودید، انصافاً عکس العملتان معقول، منطقی، مسوولانه و هوشمندانه بود.

اینکه چگونه و توسط چه کسانی و برای چه هدف و مقصودی راهی ساختمان بهشت در شهرداری تهران گشتید، قصد این ارتباط گیریها چه بوده و اصلاً چرا در تصمیمی زیرکانه و با ظرافت از خیر ورود دوباره به رقابت در آوردگاه مجلس نهم اجتناب فرمودید، به دیگران یا کمترینی چون نگارنده مربوط نبوده و نیست، اما وقتی جنابعالی را در همراهی، همسویی و همکاری با شهردار اصولگرای تهران می دیدیم به عنوان یک همشهری بر این حضور ذیقیمت در آن مجموعه مباهات می کردیم. یا آنجا که قصد نزدیکی و یارگیری با مجموعه دولت گذشته کرده، رزومه کاری خود را در اختیارشان قرار داده بودید، بازهم بعنوان یک هموطن به قابلیت و خلاقیت همه فرزندان دیار دارالارشاد میبالیدیم که الحمدالله این چنین در پایتخت، عرضه و توانمندیشان شهره عام و خاص گردیده است.

حتی بدنبال ردصلاحیت مجددتان در انتخابات اخیر دوره دهم از سوی مراجع قانونی، باز هم باکیاست، بادرایت و باتدبیر عمل نموده و آن کردید که از یک مدیر کارکشته و باتجربه سراغ میرفت، لیکن نمیدانم در این دو ماه گذشته از مرحله اول، بر شما و اطرافیانتان چه گذشت و چه ملاقاتها و نشست و برخاستهایی، چنین متحولتان کرده که گذشته آرام و باوقارتان را این بار بی تاب و بیقرار نشان میداد ؟!؟

حال این بی تابی اختیاری بود یا اجباری؟ عامدانه بود یا عالمانه؟ تحمیلی بود یا تهییجی؟ دستوری بود یا از روی رودربایستی؟ نیاز به بررسی عمیق و اطلاعات کافی دارد که خیلی هم ضروری بنظر نمی آید، اما آنچه برای موافق و مخالف جای تامل را بهمراه داشته و دارد، نمایش رفتار ناآرام و بیقرار در شروع هفته تبلیغات اخیر در قالب سخنان و مواضع تند و تحریک آمیزتان بود. گو اینکه در جستجوی گمشده ای اینجا را پلی برای اونجا قرار داده بودید، گو اینکه این فرصت میدان آزمودن بود و جواز حضور در مقصد دیگری و لاجرم مجبور بر آن !!!

جناب مهندس؛ آنچه وادارم ساخت تا بعد از اینهمه سال، دلنوشته ای را تقدیم مردم عزیز نمایم « سخنان داغ، آتشین، با احساس اما بی پایه و اساس تان» ، نه آنجا که از رییس جمهور مظلوم دولتهای نهم و دهم ذکر خیر فرموده بودید!!! چون این دیگر عادتی گشته میمون و سنتی شده مبارک!!! « تا هر کس برای خلاص از ناکارآمدی خویش، یا فرار بر قرار از وعده و وعیدهای بی سرانجامش» گذشتگان و مشخصا" رییس محبوب دولت قبل را متهم اول در علت العلل عدم توفیقشان نکرده باشند و یا هر کسی که قصد و مقصودی را طلبید، چون میثاق نامه ای نانوشته، «باید سنگی، تیری، تبری و یا کلوخی را روانه دولت قبل کرده و تا اینچنین نکرده باشد» رفوزه هر گزینش بعدی خواهد بود، بلکه در آنجا که از بداخلاقیهای این دوره از انتخابات گلایه کرده و فرموده بودید: « بدنبال حمایتم از فلان کاندیدای خاص، براساس مستندات موجود، برخی از دست نشاندگان آقای احمدی نژاد، برایم اتاق فکر تخریب!!! تشکیل داده و گفته اند که همه را ولش، فقط آذروش را بچسبید و تخریبش کنید» !!!

حال متعجب از آنم که آیا گزارشات واصله حاکی از اطلاعات دقیق و کاملتان بوده است یا این هم از همان «بذله گوییها و مزاح سرایی هایست» که شگرد سخنوریها است . باید در تشویق گرفتن ها و کف زدنهای محفلی، چاشنی کار نمود !!!

و اگر اطلاعات جنابعالی حاکی از تشکیل اتاق تخریب آنهم از سوی دوستداران دکتر مظلوم یا به تعبیرتان دست نشاندگان احمدی نژاد !!! بوده و هست، ضرورتاً آدرس دقیق این اتاق فکر با مسببان و گردانندگانش را بدون هیچ ملاحظه ای باید به مردم معرفی کنید « تا رسوا شود هر آنکس که در او غش باشد».

لیکن اگر با این دروغ بافیها دنبال خود درشت کردن و خود مطرح ساختن هستید، دیگر آزادید و مخیر تا هر آنچه که خواستید بگویبد و بخندانید!!! اما آیا این از صفات خوش اخلاقیست یا از بدخلقی که خود معترض بر آن و ظاهرا" رویگردان از آنید ؟!؟ ...

مهندس عزیز؛ در عجبم چرا رفتار، گفتار و کردار دیگران را هر آنچه که باشد بداخلاقی دانسته، اما هرگز به بداخلاقیهای مشخص، مبین و مستند خویش و همفکرانتان، نه تنها هیچ وقعی نمی نهید، بلکه همیشه سرپوش بر آنها می گذارید؟!

حال اگر در ادعای مغرضانه، مسمومانه و بودار فوق الذکر که در تایید صحتش قطعا" نخواهید توانست مستندی را ارایه نمایید، بر اساس خوش اخلاقی مورد ادعایتان، می توانید بستر و شجاعت عذرخواهی در افکار عمومی را فراهم و پیشقدم در آن باشید !؟

آیا ایراد سخن در آن محفل معروف خصوصی یا عمومی که داشتید - و یقیناً ضبط و نشر صوتی آن نشست جمعی از سوی هرکسی، با هر هدفی و یا از هر سلیقه سیاسی هم که بوده باشد، خلاف اخلاق، مروت و امانتداری بوده و محکوم به رفتار رذیلانه ایست که با کمال تاسف امنیت و آرامش روانی را نشانه رفته و موجب سلب اعتماد عمومی حتی در روابط دوستانه نیز می گردد- اما « توهین به منتخبان مردم از زبان کسی که خود مدعی اخلاق مداری، ارزش گذاری و قانون محوریست» و خود نیز روزی نمایندگی آن مردم نجیب و شرافتمند را بر عهده داشته است، به هر دلیل، توجیه و شکلی هم که بوده باشد، از خوش اخلاقیتان بوده یا جسارتا" از بغض و بداخلاقی شما سرچشمه گرفته می شود؟!؟

آیا در آن نشست بداخلاقانه، احدی از عوامل مرتبط با جریان مقابل نیز حضور داشته یا عموما" از دوستان و همفکران سیاسی خودتان، حاضر در آن محفل صمیمی !!! بوده اند؟!؟

بداخلاقی چیست و خوش اخلاق کیست ؟!

آیا توقف، تجمع، تهییج، ترغیب و رفتار تحریک آمیزتان در ورودی و خروجی برخی از حوزه های اخذ آرا، در حالی که نه کاندیدا بوده اید! نه نسبتی با کاندیداها داشته! و نه مسوولیتی در ستاد انتخاباتی آنها داشتید و نه عامل اجرایی بودید! نه مامور بازرسی! نه رابط نظارت! و نه ضابط انتظامات بوده اید! چه توجیحی دارد؟

بداخلاقی چیست و خوش اخلاق کیست ؟!

اضافه بر این ، بنابر ادعای خویش و مصاحبه های قبلی که داشته اید بهنگام مرحله اول در تهران بوده و در آنجا رای داده اید و اینبار نیز حق شرکت در اردبیل و هیچ حوزه دیگر انتخاباتی را نداشته اید، پس حضورتان در حوزه های اخذ آراء، چه محمل قانونی و چه توجیه قابل قبولی می توانست داشته باشد؟

اصلا بطور شفاف و روشن بفرمایید اگر قبلا در 7 اسفندماه سال گذشته در تهران بوده و به لیست معروف 30+16 با خانواده محترم رای داده اید (( براساس تصاویر موجود و مصاحبه های پرطمطراق مرحله اول)) ، جمعه روز انتخابات مرحله دوم، در شعبات اخذ رای اردبیل چه می کردید؟

با این اوصاف از «دور اول در تهران بودنتان» و «حق رای داشتن در مرحله دوم انتخابات اردبیل» ، یکی باید صحت نداشته باشد!!! آیا این «رفتار توام با فریب» با موکلین گذشته خود، خلاف صداقت، امانتداری و کتمان حقیقت نبوده و این رفتار، مصداق بارزی از بداخلاقی نیست که در نهایت با حضور حساسیت آفرینتان، به آن اتفاق تلخی منجر گردید که ایکاش حادث نمی شد !!!

وقوع آن حادثه ار ناحیه هر کسی، متعلق به هر جریان سیاسی و با هر هدف توجیه ناپذیری هم که بوده باشد، باز هم محکوم و بنوعی خودزنی سیاسی و رفوزه گری انتخاباتی بوده و تمام ، اما اینکه مسبب اصلی آن چیست و محرک واقعی کیست؟ بنوبه خود، نه تنها قابل دفاع نبوده و هیچ توجیهی بر آن مترتب نیست، بلکه {{ قطعاً آنهم مردود، محکوم و خودباخته دیگر این ماجرا بوده و هست }}

بگذاریم و بگذریم از شکل، ماهیت و چگونگی این اتفاق رسوا کننده ای که نه تنها موجب سرشکستگی عاملان و مسببان آن گردید، بلکه چرخش آن در فضای مجازی و رسانه های گروهی، باعث وهن و موجب خدشه به آبرو و اعتبار استانی مردمان این سامان گردید، شایسته و بایسته آن است تا « دادستان محترم عمومی و انقلاب اردبیل بعنوان مدعی العموم» که حقاً در این دوره از انتخابات، ورود جدی، مسوولانه و پیشگیرانه داشته است، در کم و کیف این حادثه تاسف آور هم، ورودی بی تعارف و عاجل داشته، علت و چگونگی آنرا دقیق و عمیق، بررسی و ریشه آن را بر افکار عمومی مشخص نمایند.

اینکه آیا این حادثه لحظه ای، احساسی و غیرقابل پیش بینی بوده، یا اتفاق طراحی شده، یا تله گذاری از قبل هماهنگ بوده است ؟ چگونه امکان تصویربرداری توسط فرد غریبه یا آشنا از سر صحنه درگیری در خل حوزه اخذ رای فراهم بوده است و مسولان و عوامل حاضر در شعبه چرا در این خصوص بی توجهی نموده اند؟ اصولاً این فیلمبردار کیست؟

از کجا می دانست که اتفاقی در شرف افتادن است و منجر به این درگیری می شود که حتی قبل از ورود طرفین ماجرا، با ذهنی خلاق و آماده بکار، اقدام بهنگامی بر این مهم ، آنهم بدون هیچ فرصت سوزی داشته است و آن در زاویه مسلط، با جانمایی دقیق دوربین و با ضبط کامل 6 دقیقه ای کرده و بدون فوت وقت اقدام به تولید و مونتاژ آن در 40 ثانیه و ارسال سریع به فضای مجازی نموده است ؟!

آیا فرد هتاک این صحنه ، غفلتا" و هیجانی وارد معرکه درگیری گشته یا تنها بازیخورده سناریوی مکتوم طراحان پشت صحنه بوده است ؟!؟ و ... و ...

بگذریم اما، آیا باعث و بانی این بداخلاقی و بدرفتاری مشمیز کننده، شهامت اعتذار از مردم آبرومند و نجیب اردببل را داشته یا باز هم توپ را روانه میدان دیگری انداخته، در راستای سرپوش گذاشتن و منحرف ساختن افکار عمومی از توهین آشکار به منتخبین مردم و مواضع متناقص و چند پهلو که شرح ماوقع آن در بالا آمد ؟!؟ همان سیاست معروف فرار بجلو را در پیش خواهند گرفت و با موضعی حق بجانب، مدعی !!! میدان خودباخته خویش خواهد بود؟!؟

یقیناً دهها یا صدها مورد از این بداخلاقیها و پلشتیهای ثبت شده در قضاوت تیزبینانه و هوشمندانه منصفان آگاه و ناظران مطلع از میدان خوبیها و بدیها، زیباییها و زشتیها، مردیها و نامردیها به حافظه تاریخ سپرده خواهد شد تا آیندگان خود « ببینند، بخوانند و به قضاوت بنشینند » ... !!!

اما چه می شود کرد و چه می شود گفت، باید ساخت و سوخت، باید دید و سکوت کرد، باید شنید و گریست، باید آرام گشت و خندید و گذشت، چون دنیا محل گذشتن و میدان گذاشتن و از تعلقات اغواکننده آن رستن و دست شستن از همه تفرعنهاست !!!

برادرم ، قصدم هرگز نه محکوم کردن کسی است و نه حاکم نمودن شخص دیگری ، تحریر به این خاطر بود تا بدانید که می دانیم آنچه را که فرض می کنید، دیگران نمی دانند « اگر دروغ گویی، عوامفریبی، بداخلاقی، تخریب، تحقیر، افترا، تهمت و فریبکاری از صفات زشت و ناپسندست و مذموم است !!! پس بالا پایین، دیروز- امروز، شمال- جنوب و من- تو را نداشته، ندارد و نخواهد داشت» ، در هر آزمون انتخاباتی، {سوای منتخبان و بظاهر ناکامان} در گزینش عمومی، (برندگان و بازندگان) دیگری در حافظه زمانی و قضاوت مردمی خودنمایی کرده و به خاطره های تلخ و شیرین آن می پیوندند که هر دو بزرگوار درگیر در مسجد قدس، متاسفانه از بازندگان این رویداد اجتماعی و سیاسی در این دوره از انتخابات بوده و هستند ...

چه بسا کسانی هم بودند خواه پیروز گشته یا خواه از اقبال عمومی باز ماندند، اما مردانه آمدند، خالصانه ماندند، صادقانه به رقابت پرداختند، متعهدانه به اراده و شعور مردمی و تصمیم قانونی گردن نهادند و غریبانه نیز کنار رفتند لیکن افسوس و صد افسوس از کسانی که حرمتها را می شکنند، پنجه در رخ یکدیگر می اندازند، آبرو دری کرده و همه چیز را تار و تاریک نشان می دهند، ایمانشان را در کارزار تبلیغات انتخاباتی به ثمنی ناچیز معامله می کنند.

افسوس و صدافسوس از آنانی که خود را وارث و فرزند بحق انقلاب و خادم به ملت می دانند اما چون از میدان خدمت یا رقابت باز مانده و نتیجه را به هر شکلی که باشد، می بازنند، بر همه گذشته ها پشت پا زده، همه خوبیها و فرصتهای در اختیار را فراموش کرده، ناخن بر دستاوردهای بی همتای نظام انداخته، آن می کنند که دشمن کینه توز در انتظارش بوده، دشمن را امیدوار به آینده، اما دلسوزان به وطن را مضطرب و ناامید از فردایشان می سازنند !!! ...

اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا

برادرتان- یوسف اکبری

هیجدهم اردیبهشت ماه 1395

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۶
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
واقعا سئوال خوب و به جایی از حادثه مسجد قدس پرسیده شده که امیدوارم مهندس آذروش جواب قانع کننده ای داشته باشن
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
آقای مهندس فعلا بجای پاسخ به این ابهامات به شدت در فکر این است که خود را از اردوگاه قالیباف به روحانی منتقل نماید و بابت اینکه در چرخشهای مسجد به مسجد روز جمعه
خود را در معرض دو سیلی جاندار قرار داده است مرهمی از روحانی برای صورت سیلی خورده خود بگیرد
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
آقای یوسف اکبری گزارشگر خوبی در زمینه کشتی و سایر رشته ها و امور، هستند.
سمندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
جناب اکبری محترم من کاری به شما یا اذروش ندارم کدام یک برحق اید.البته ناگفته نباشد که جای قاضی نشستید و در اعمال خصوصی و اعتقادی یک شخص کنجکاوی نمودید و حکم هم صادرکردید.
رای دادن یا ندادن یک شخص یک کاری شخصی است و به کس دیگر خیلی مربوط نیست.اما بحث اینجا است شخصی را مظلوم معرفی کردید که درمقابل رهبری جبهه گیری می کند و یازده روز ملت و مسئولیت را رها می کند و خانه نشینی می کند. و عاقبت با بحران افرینی بی مورد کشور را به بطرف تحریم هایی پیش می برد که حالا ها باید تاوان بدهیم و حکایت سنگی که به چاه هست که عقلا از چاره ان درمانده اند .اقای اکبری وابستگی حزبی به شما اجازه درک شرایط را نمی دهد. اقای محترم همه بیدار شده اند شما هنوز چشم باز نکرده اید.دوران ان اقا تمام شده است .لطفا به فکر سنگ در چاه باشید.
پاسخ ها
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
جناب سمندری شما طوری صحبت می کنید که انگار سخنرانی های حضرت آقا در مورد دولت نهم و دهم را زمان پایان دوره آن دولت نشنیده اید. به هر حال هر دولتی ضعف ها و کاستی هایی دارد و اگر شما واقعا به فکر عملی شدن منویات رهبر معظم انقلاب هستید به دولت دلخواه خود بفرمایید همسویی حداکثری با آرمانهای انقلاب اسلامی را در پیش بگیرند
مجتبي كافي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
نامه جناب آقاي اكبري با قلمي زرین و بیاني شیوا وفصیح نگاشته شده است .
اينكه نوشته اي در مسیر دغدغه هاي مردم باشد نگارنده برای مخاطبین عزیز خواهد شد .
منتظريم جناب مهندس آذروش جوابي متقن و منطقي در مقابل پرسش هاي خوب نامه جهت روشنگري ارائه نمايند . کاش خدا از مابگیرد
هرآنچه که خدا را از ما میگیرد...
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
آقای آذروش زحمت خود را دو روز مانده به انتخابات در اردبیل برای لیست امید کشید محض رضای خدا پستی چیزی در اردبیل یا تهران بهش داده شود تا قال قضیه کنده شود
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
سلام جناب اكبري -
كاملا مشخص است تله اي حرفه اي طراحي گرديده تا كانديداي بيقرار سيد كاظم موسوي را درگير كند و با فيلمبرداري خاص و انتشار فوري ، جو منفي عليه كانديداي ايجاد كند و صد البته خوش خدمتي مهندس آذروش به تهران مقو له اي است كه بايد منتظر بود و فهميد ؟؟؟؟!!!!!
دوست من فرماندار سابق اردبيل و فرمانداران اين نظام ، وقتي با متخلف برخورد قانوني انجام نميگيرد و به قول خودتان تخلفات قانو ني در رقابت دور دوم آقايان افضلي فرد و نوعي اقدم رسيدگي نشده و سرسري عبور ميشود يا با دادن سهمي از مديريت همچون مديركلي بنياد شهيد ؟؟؟؟ غائله را پايان ميدهيم بايد منتظر همچون روزها ئي باشيم كه زر و زور و تزوير حاكم شده و صداقت و پاكي و جوانمردي با جامعه سياسي ما خدا حافظي كند و....
و البته خداوند بايد به حساب اعمال وايضا داد و فرياد روز محشر ما برسد - با عرض پوزش فراوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
آفرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
جناب دکتر
مثل اینکه متن رئ خوب نخوندید. ایشان بیشترین مقصر رو دراون انتخابات نوعی اقدم یعنی برادر خانم شما می دانند.
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
واقعا سئوال خوب و به جایی از حادثه مسجد قدس پرسیده شده که امیدوارم مهندس آذروش جواب قانع کننده ای داشته باشن
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
بر اساس این توضیح مستدل ،آقای آذروش حداقل در یک مورد ادعای متناقض داشته است .چرا دلیل این تناقض را که باعث آن بی آبرویی در شهر شده است را به افکار عمومی نمی گوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
طولاني بود يك سوم مينوشتي كافي بود ظاهرا محمود را هم مظلوم ميخوانيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
جناب آقای اکبری در مورد اینکه چرا فیلم برداری شده خدمتتان عارضم که خوب شده. هم شما و هم طیف مقابلتان باید بدانید که از این به بعد به لطف تکنولوژی زیر ذره بین مردم هستید و کوچکترین حرکتتان پنهان نخواهد ماند. بهتر است به جای جلوگیری از جریان آزاد اطلاعات مراقب اعمال و رفتار خود باشید (منظورم شخص شما نیست، منظورم شمای سیاستمدار نوعی است؛ از هر جناحی).
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
باسلام و ادب حضور مردم اصلاح طلب استان اردبیل - جناب اقای یوسف اکبری حوادث 11 سپتامبرامریکا را از یاد برده ای دریک لحظه از چه زاویه ای فیلمبرداری کرده بودند از همه مهمتر اگربادقت نگاه می کردی چندین دوربین فیلیمبرداری درهمان ستاد بود ازطرفی دیگر دوران احمدی نژاد و پیروانشان به اتمام رسیده است چاره کار خود را در جای دیگری پیدا کنید
پاسخ ها
صدیف احمدزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
جناب علیرضا وقتی از چیزی اطلاع نداری ژست دانایی اش را نگیر. در حادثه 11 سپتامبر هزاران نفر از مردم نیویورک شاهد ماجرا بودند و هواپیمای اول چند بار دور زد و جلب توجه کرد و خودش را کوبید و هواپیما دوم بعد از حدود یک ربع که کل نیویورک و دنیا متحیر شده بودند خودش را به برج رساند . در ضمن برادر داننده خود عوامل القاعده هم کلی وقت صرف کرده بودند تا فیلم بگیرند و به دنیا نشان دهند. همچنین دوربین هوای امنیتی دهها برج اطراف هم حادثه را ثبت کرده بودند. پس الکی طراحی صحنه ای را که قبلا تحریکاتش انجام شده بود را با آن ماجرا مقایسه نکن عقل کل !!!
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
باسلام وتسلیت قلبی به اهالی شهرستان اردبیل ازبابت آن حادثه تلخ و....دریک کلام عارضم خدمت تمامی آقایان که:از ماست که برماست/حالا تفسیر وتفکرو...با خودتان.والسلام.
مغانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
انصافا با قلمی شیوا حقیقت را بیان داشته اند و بایستی آقای آذروش در ارتباط با این رفتار دو گانه پاسخگو باشند؟؟؟
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
بسیار عالی بود. سؤالات خوبی پرسیدند هر چند که آقای آذروش پاسخ قانع کننده های البته نخواهد داشت جز توجیه.
اما نکاتی که در این نوشته کاملا مشهود است و قابل تقدیر اینکه جناب آقای اکبری که خود زمانی فرماندار اردبیل بودند و در جناح مقابل آقای آذروش، اما در نحوه انتقادشان کاملا ادب و احترام که از یک سیاستمدار کارکشته انتظار می رود را رعایت کرده و حتی وی چندین بار برادر و عزیز خطاب کرده و برای همه درس است.
ثانیا عمل هر دو را صراحتا نفی کرده هر چند که معلومه رای و نظر ایشان چه کسی بوده است. لذا حق و انصاف را فدای منافع حزبی و جناحی نکرده است که باید اصلاح طلبان از این موضوع درس بگیرند.
دومان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
سلام.اقاي اكبري از اين نوشته قصد مطرح كردن خود و هم فكرانش را دارد. در ضمن مكر خود ايشان با عملكرد و دور زدن هايش ،نيكزاد و حقيقت بور را اذيت نكرد!؟ شما كسي هستي كه با ... حقيقت بور ... و إرسال ان به رييس جمهور وقت باعث بركناري ايشان شدي! و زماني كه مسئوليت داشتي اينقدر دلسوزانه صحبت نمي كردي و بر اسب قدرت نشسته و مي تاختيد.
حالا برادر من استاد اخلاق شده ايد و نصيحت مي كنيد. شما متأسفانه در زمان حاكميت خودتان ادبيات و رفتارهاي غير مناسبي را باب كرديد. و حالا به كساني كه ساليان متمادي اعتماد مردم را با خود داشتند داريد موعظه مي فرماييد.!!!!! واقعن كه خود بزرك بيني عيب بسيار عظيمي است. خدا به همه صبر بدهد... تابناك اردبيل لطفا نوشته ما يا به قول شريعتمداري كيهان ، اين وجيزه را منتشر فرماييد. ممنونم
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
اقای اکبری سابقه شما مشخص است دیروز مسئول دانش اموزی مهندس غریبانی بوداید روز ی برای خاتمی سینه چک میکردی و روزی از بگم بگم احمدی نزاد حمایت کردی حال میخواهد از کی حمایت بکنی لااقل ازاده مرد باش
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: موضوعی که یکبار برای همیشه در اردبیل باید حل شود این است که فعالان سیاسی باید حق تغییر عقیده و نظر  را داشته باشند. اینکه کسی سی سال پیش مسئول ستاد کسی بوده ملاک این نیست که برای تمام عمر هم با اشتباهات یا تغییر سلیقه آن فرد یا جریان بسازد .
بالاخره آقای اکبری حداقل 15 سال است که تفکر و رویه متمایز از آنچه شما ادعا می کنید دارند و به نظر می رسد 15 سال در برابر کل عمر مفید یک انسان زمان زیادی است کما اینکه مگر کل دوران پیامبری حضرت محمد (ص) که در جریان آن هزاران انسان آن عصر دچار تحول فکری و تغییر  عقیده بنیادی شدند چند سال بود ؟
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
سلام مجدد - آقاي مهندس آذروش ميدانند كه خطا كرده اند و محاسن اين خوش خدمتي هم ، نفعي به حال ايشان ندارد -
با شناختي كه من از ايشان دارم بعيد ميدانم جوابي داشته باشند چرا كه هرچه بحث بازتر شود گند كار بالا مي آيد !!!!
عارف
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
احسنت به این قلم و بیان رسا.تا کور شود هر آنچه نتواند دید.........
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
برای تنظیم تراز سیاسی بیش از این احمدی نژاد را مظلوم نکنید/
فرزند خاک
|
-
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
باسلام
ازقدیم گفته اند "یک سوزن به خود یک جوالدوز به همسایه" .جناب شما که معلم اخلاق شده از بداخلاقی ها دلتنگی نموده و ازفضیلت های آن هشت سال (که خداوندرحمان هرگز براین بوم و بر مجدد روا مدارد)افاضه فرمودید چرا خود در زمان سوار براریکه قدرت هر آنچه را موافق با مکتب رییس تان بود مباح و هرآنچه فکر و اندیشه برخلاف میلتان بود با انواع بداخلاقی ها خطاب نموده و شبانه به کنج عزلت می فرستادید و حالا دایه مهربانتر از مادرشده اید. مردم در انتخابات نشان دادند که چه می خواهند حیف که خود را به خواب زده اید. آسمان ریسمان نبافید. بیدار شوید آقا بیدار شوید.
ياشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
تابناك جان شما كه رويكردتان مشخص است ... بگذاريد خوانندگان نظرشان را بگويند نظر شما از اول مشخص است
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: اگر آداب و ادب نظر دهی بدانید قطعا مشکلی نخواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
جناب آقاي اكبري خسته نباشيد غرض شما از اين نامه اول تبرئه محمود و مظلوم نشان دادن وي است عجب اين همه اختلاس موضع گيري نكرديد و گفتيد كه دولت مظلوم اما نگفتي دولت عدالت دوم ميخواهي طرفداران و دولت روحاني را هوچيگيري تلقي كنيد سوم بهانه كرديد تا سكوت تان را توجيه كنيد نوشته شما بكطرفه است فرض اينكه اذروش از قبل موارد را چيده بود چرا آقاي موسوي در تله افتاد موفق باشيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
عالي گفتين
همشهری
|
-
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
بنده اصلا موافق یامخالف جناب آذروش نیستم ولی ظاهرا این حکیم معصوم زاده هم شناگر خوبی تشریف دارند حیف که برخوردندبه هفتاد سال خشکسالی ...
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
با سلام هر چه با خودم کلنجار رفتم که یاد داشتی بر این به قول خودشان (نه چندان وجیزه کوتاه ) ایشان ننویسم نتوانستم راضی شوم علی ایحال .... از سراسر نوشته جناب ایشان مشخص هست که عجیب دلواپس اند و قصد تطهیر خیلی ها و خیلی چیزها را دارند از جمله ایشان در این نوشتار میخواهند جای شاکی و متهم عوض شود البته من نه در پی دفاع از آقای آذروش هستم و نه آن آبروریزی در وسجد قدس را قبول دارم اما اگر آقای موسوی و همراهانشان میدانستند چنین دامی برای آنها پهن شده چرا پای در آنجا گذاشتند و اگر آقای اکبری و هم فکرانشان غیب میدانند چرا کاندیدایشان را باخبر نکردند و هزاران چرای دیگر .... النهایه جناب آقای اکبری خواهشا اینقدر کاتولیک تر از پاپ نباشید و دلواپس...... همه مردم ایران کشورشان را دوست دارند و خواهان آبادانی و بالندگی این مرز و بوم هستند خود را تافته جدا بافته نپندارید و در وهم سیر نکنید . عزت عالی مستدام
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
تابی جون فقط نظراتی رو تائید میکنی که مطابق سلیقه ات باشد،در کامنت من توهین نبود،که درج نکردی.
یاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
لطفا بخوانید !!!
جناب آقای حاج یوسف اکبری
خیلی خلاصه می خواستم به شما بگویم که در راهی که حق می دانید ثابت قدم باشید. وقعی به حرف اینها که به جای پاسخ منطقی به رفتارهای دوگانه با کلماتی مثل "دلواپس" به شما می تازند ننهید! این تیپ آدمها بیشتر از بحث منطقی به سفسطه و تفکر کلیشه ای و فرافکنانه معتقد هستند.
مثال همین ها در تاریخ شیعیان واقعی و معترض و دگراندیش را "رافضی" خواندند و حالا هم با ایجاد کلیشه هایی مثل "دلواپس" و ... همه منتقدان را با یک چوب می رانند و عجب ظاهر الصلاح تشریف دارند!
بدانند که اگر دلواپسی به این است ما به دلواپس بودن خود افتخار می کنیم.
علي از اردبيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
اين نوشته بهانه اي بوده تا از دولت آقاي احمدي نژاد دفاع ودوباره آن را مطرح نمايد ولي متاسفانه آن دولت محترم در اكثر عرصه ها آنقدر خرابي به بار آورده اند كه اگر منصف باشيم ديگر جاي دفاع باقي نمي ماند .ضمنا اگر نصب دوربين جاي ايراد داشت پس پخش صداي آقاي لاريجاني در مجلس چه بوده ؟اگر دادن مشورت به دوستان و طرفداران جاي ايراد داشت اين كار را درمملكت ما همه ميكنند .آقاي اكبري بايد بپذيرند كه آقاي آذروش تاثير گذارهستند و از اين موضوع نبايد ناراحت باشند اختلاف در مواضع باعث نشود از دايره انصاف خارج شويم .خداوند به همه ما قدرت تحمل عنايت فرمايد تا در مواقع شكست به قمه و قداره و مشت متوسل نشويم .اينشااله
شعرذوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
جناب اکبری-نوشته شما جالب و منصفانه بود انهاییکه بجای ارایه جواب قانع کننده که ندارند بحث را به حاشیه برده و خود را بخواب زدگی زده اند.بعنوان یک شهروند از شما تشکر کرده و دست مریزاد میگویم.
فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
اقای اکبری سکوت سه ساله معنی دارت را شکستی خدارا شاکریم وانتظار هم این است در فضای مطبوعاتی ومجازی جامعه حضور فعال داشته تا از مطالب ارزشمندتان بیشتر بهره مند شویم
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
آقای اکبری ،شما باید پاسخگوی دوره مسئولیت تان بعنوان فرماندار اردبیل باشید که فرصت تاریخی برای آباد کردن اردبیل را -که دولت دوستدارشمادرآمد هنگفت 800میلیارد دلاری نفت دردست داشت- از دست رفت ، راستی هدفتان ازاین همه آسمان ریسمان کردن ها ،جز تبرئه آن دولت در8 سال قبل نبود .شما و دولت مظلوم؟؟؟احمدی نژاد خیلی وقت است از چشم خیلی ازمردم افتاده اید ، لطفا اعصاب و روان مردم را به هم نزنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
آقای اردبیلی؛ یاشار راست میگه اینجا اردبیله با مردمان هزار رنگ!!! صد رحمت به مار که سالی یه بار پوست میندازه!!!!! ولی مردم اردبیل پوست اندازیشون گاها به نصف روز هم نمیکشه!!!!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
آقای اکبری کار آقای آذروش که می خواهد با اینگونه کارها پستی .موقعیتی چیزی از دولت نصیبش شود برای همه آشکار است و شما بدرستی بر تناقضات رفتار و عمل او اشاره کرده اید .آنچه که سخن شما را بی پایه میکند بغضی است که ابراز داشته اید و در این میان خواسته اید برای احمدی نژاد هم چیزی عاید شود .نمی شود عزیزم
عارف فراقی
|
United States
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
بنده ،سئوالات و مطالب برادرارزشی، ولایی و انقلابی و مردمی و عدالت طلب و....حاج اقا اکبری را کاملا منطقی، عقلایی، و ازسردلسوزی و هشداری برای رعایت تقوا و پرهیز از هرگونه سیاه نمایی،تخریب،فریبکاری میدانم.
جناب ا‌ذروش و سایر دوستانی که تا دیروز از نعمات صندلی سبز بهره مند بودن و چه انهایی که بعدازاین بهره مند خواهندشد بهتر است خدا وقیامت‌را فراموش نکنند وشکستها وناکامیها ی خودرا برگردن دیگران نیندازند. به دیگران سنگ انداختن نه نشان هنراست نه لباس عیاری. پهلوان بواسطه صداقت،تقوا ومردم داری،دفاع ازحق ومحکومیت باطل ومبارزه باجهل وسفسطه گری و....پهلوان شناخته میشود نه با توهین وجوسازی تضیع حقوق دیگران.
معرفت در گرانی است که به هرکس ندهندش
پرطاووس قشنگ است به کرکس ندهندش.
مجددا از جناب اکبری بزرگوار بخاطر بیان حقیقت بی نهایت تقدیر وتشکرمی کنم.
مغانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
آقا چرا بحث را به دیگری ربط می دهید موضوع اصلی نگارش اقای اکبری عزیز که سرمایه ای است برای این استان، حادثه مسجد قدس است که از ناحیه هرکسی باشد مردود است و آقای مهندس آذروش مقصر اصلی ابن حادثه باید پاسخگو باشند.......
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
به نظرم آقای اکبری میخواد بگه مهندس آذروش با سید کاظم در ایجاد این سناریو هماهنگ بوده اند چرا که گیرم آذروش به دنبال تنش وسیلی خوردن بوده ودوربینها رو آماده به کار نگه داشته بود این آقا سید کاظم با اعوان وانصارش چطوری اومدند همون نقطه تله آذروش از سویی خود اکبری دراینکه ضارب یعنی فردین دست نشانده آذروش بوده تشکیک کردند حالیکه همه میدانند فردین نور چشمی سیده
منه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
فرماندار اسبق لطفا در خصوص محمد رضا رحیمی و بیمه ایران، بقایی و اختلاس میلیاردی آن ، خاوری عزیز که در معیت وزیر وقت اقتصاد خارج رفتتندو برنگشتند ، مدرک وزیر کشورتان دکتر کردان، غارت بیت المال ، .... نیز بنویسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
جناب اقایی اکبری جنابعالی اول توضیح دهید موضوعی که در شبکه های اجتماعی پخش شده یعنی میزان اختلاس در دولت مظلوم احمدی نژاد اینقدر بالا بود که سهم هر ایرانی 250 میلیون تومان میشداین پولها بکجا رفته وچرا به عنوان یک مدعی از حق مردم دفاع نکردیدواین شرمندگی در پیشگاه خداوندومردم راچگونه در روز قیامت پاسخ میدهید
اقادایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
جناب اقای اکبری با اینکه با قسمتی از نقدهای شما موافقم امابه خاطر داشته باشید که کاندیدای مورد حمایت شما هم در بداخلاقی و بی اخلاقی انتخاباتی چیزی کم نذاشت!!!!!!در نوشته تان ار دولت قبلی با لفظ مظلوم!!!!!یاد کردید. مظلوم ان مردمی هستند که کمرشان زیر بار ندانم کاریها وبلندپروازیهای ثروتمندترین دولت بعد از انقلاب خم شد.مظلوم، معلمانی هستند که به خاطر احقاق حق توسط دولت مهرورز با ب.. محکوم شدند!!!!!مظلوم ان بیمارانی هستند که به خاطر خرید دارو دار و ندارشان را فروختند و پولش را درجیب اقازاده هایی ریختند که به بهانه دور زدن تحریم یک شبه ره صد ساله رفتند!!!!!
اری برادر هنوز هم درد جانکاه اعمال ماتاخر دولت قبلی از جان و دل ما رخت نبسته است!!!!!!! فاین تذهبون؟؟؟؟؟؟
آقادایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
جناب اقای پور مجید: متاسفانه پیام شما به نوعی ...
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: پیامی به این اسم و مشخصات وجود ندارد و ارسال نشده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
با سلام :قبلا به شما نوشته بودند که درتبلیغ سیاسی به صورت جناحی ناشیانه عمل میکنید ومتاسفانه بازهم چنین کردید واز درج نظر افراد خوداری میکنیدافکار عمومی بهترین پاسخگوی اقای اکبری است مگر شما با مردم زندگی نمکنید اگر فرض کنیم به گفته اقای اکبری درست باشدتله تو کار بوده است یک فرد سیاسی باید بینش وتدبیر سیاسی داشته باشد تا به تله نیافتد نه اینکه مثل احمدی نژاد تحریمها راکاغد پاره عنوان کرده وکشور رااین چنین گرفتار نماید به اقای اکبری هم بگویید زبان دردهان ای هنرمند چیست کلید در گنج صاحب هنر چو در بسته باشد چه داند کسی که گوهر فروشی یا پیله ور
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: مطالب و نظرات توهین آمیز برابر قانون قابل انتشار نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار