معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه در آیین گشایش بیست و ششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور بر نقش روابط عمومی در اعتلای سازمانی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 11 May 2016
عبداله زاده

تابناک آذربایجان غربی :
 
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه در آیین گشایش بیست و ششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور  بر نقش روابط عمومی در اعتلای سازمانی تاکید کرد.
دکتر سهراب عبداله زاده، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه در نخستین روز از بیست و ششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور که به میزبانی شهرداری ارومیه و با حضور مدیران روابط عمومی کلانشهر های کشور، مسئولان استانی و شهری برگزار شد، از روابط عمومی ها به عنوان پیشانی و جلوه هر سازمان یاد کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبری در خصوص روابط عمومی ها، بیان واقعیت های هر سازمان، اخذ نظرات مردمی درخصوص سازمان، ارتباط بدون اغراض و رعایت حد  شفاف سازی را از تاکیدات ایشان در راستای اعتلای جایگاه روابط عمومی ها برشمرد.
عبداله زاده اظهار داشت: روابط عمومی یعنی تلاش خالصانه و صادقانه و اقتدار هر سازمان در گرو توجه به نقش روابط عمومی ها است و در این بین عدم استقلال آفت جان روابط عمومی ها است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود  گفت: جهان در حال تغییر است و سازمانی پویاست که تغییرات را به نحوه احسن مدیریت نمایدوی در پایان تاکید کرد: روابط عمومی ها می بایست با سنجش افکار و دیدگاه های جامعه نقش خود را ایفا و با روش خلاقانه به پردازش موضوع بپردازند.
گفتنی است این نشست به مدت دو روز در ارومیه برگزار می شود.
منبع: جوان پرس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار