کد خبر: ۲۳۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 22 May 2016

راشد پرستار*

پس از چندین سال تلاش و کوشش و همت مسئولین بالاخره تیم فوتبال شهرداری اردبیل مسیری رو به رشد را پیش گرفت و بعنوان اولین نماینده تاریخ استان درمسابقات لیگ یک حضور یافت ، شیرینی این صعود بگونه ای بود که جوانان با شادی و شعف بصورت عمومی درسالن شش هزار نفری رضازاده حضور یافتند و در آنجا همگام با مردم و مسئولان بیعت نمودند که این شادی را با خانواده های خود ضمن اینکه تقسیم بعنوان مشوق این تیم خواهند کرد بلکه دربازیهایش نیز حاضر بودند.

اما این شادی خیلی کمتر بطول انجامید به گونه ای که محمد ربیعی پس از نه بازی با هشت امتیاز بصورت تعجب اور اخراج شد و همه منتظر مربی بومی بودند و قربان کاجی برای دو بازی توانست دو امتیاز را بدست آورد، اما کمیته به ظاهرفنی محمداحمدزاده با 18 بازی و19 امتیاز و نهایتا به قول خودش آمدنش به اردبیل نماندن درانزلی بود لذا شهرداری را با دریافت فسخ قرارداد و مبلغی به مقصد ملوان ترک نمود و تیم مدیریتی باشگاه بلافاصله با شیخ لاری وارد مذاکره شدند و در نتیجه از هفت بازی نه امتیاز به شهرداری داد و تیم را ترک نمود تا بار دیگر مربی بومی دیگر جمال پیله ور به بازی با دو تیم صدر برود و دو امتیاز کسب کند.

به هرحال پس از مقدمه یاد شده قصد و غرض پرداخت به موضوع ذیل بود.

تشکیل کمیته فنی یا مشورتی که این تغییرات را بدست مدیران باشگاه انجام داد به راستی بدون وجود منابع مالی آیا درابتدای کار میتوانست تغییرات را حصول کنند؟

شورای شهر چگونه است که برای یک مورد کوچک در مجموعه شهرداری اظهارنظرمی کنند اما در قبال مطالبات جوانان و حامیان ورزش چرا سکوت کرده اند.

درقبال هزینه میلیاردی به این تیم چرا برداشتی مناسب حاصل نشده است؟ شورای شهر به جای حمایت پشت پرده از مدیران شهرداری و یا شنیده شده که با دخالت بی جا در تغییرات باشگاه نیز دخیل بوده اید چه پاسخی به جوانان دارید؟

واقعیتی غیرقابل انکار است رای به شما در واقع حق توکیل دادن به شما و اعتماد مردم به شما می باشد، چرا به این اعتماد به شفافی پاسخ تا به امروز نداده اید؟

این مبلغ هزینه شده آیا بودجه بیت المال نبوده است؟ تبریک عید در قالب بنر با عکس های خودتان در ورودی های شهر و داخل شهر چقدر زیبا بوده است اما تبریک روز جوان و پاسخگویی به مطالبات آنان چقدر دشوار و سخت است؟

امید است اعضای محترم شورای اسلامی شهر نسبت به پاسخ دهی صریح و شفاف در این زمینه اقدامات لازم را مبذول دارند.

بجاست از منتخبین مجلس و ریاست هیات فوتبال استان اردبیل و اصحاب رسانه و عزیزان صاحب نظر که تا به امروز ابراز احساسات خود را تقدیم نموده اند قدردانی نمایم.

* فعال ورزشی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار