رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: بانک مهر اقتصاد در سال‌ جاری نیز همانند سال‌های گذشته در راستای حمایت از اشتغالزایی، تولید و سرمایه‌گذاری با پرداخت تسهیلات زودبازده به صورت عملی گام‌های حمایت‌گرانه‌ای برمی‌دارد.
کد خبر: ۲۳۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 25 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، محرم خرم صبح امروز در دیدار با فرماندهی جدید انتظامی استان اردبیل با تبریک به مناسبت انتصاب فرمانده جدید، مجموعه نیروی انتظامی را متشکل از انسان‌های شریف و تلاشگر دانست و گفت: ما همواره تلاش‌های پرسنل خدوم نیروی انتظامی را ارج می‌نهیم و آماده ارائه خدمات به این قشر زحمتکش هستیم.

وی بانک مهر اقتصاد را پیشرو و پیشگام در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: با همت و تلاش همکاران و اعتماد عموم مردم در دو دهه فعالیت این بانک در استان هم‌اکنون شاهدیم که بیش از 14 درصد از سهم پولی استان در اختیار بانک مهر اقتصاد بوده که رتبه دوم را به لحاظ حجم منابع در استان به خود اختصاص داده است.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در سال‌ 95 با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار امیدواری کرد: بانک مهر اقتصاد در سال‌ جاری نیز همانند سال‌های گذشته در عمل به این شعار اقدام اساسی انجام داده و در راستای حمایت از اشتغالزایی، تولید و سرمایه‌گذاری با پرداخت تسهیلات زودبازده به صورت عملی گام‌های حمایت‌گرانه‌ای بردارد.

خرم یادآور شد: همواره قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی و پرسنل خدوم آن بوده‌ایم و امنیت امروز جامعه را مدیون حضور شبانه‌روزی و از جان گذشتگی آنها می‌دانیم و آماده ارائه خدمات بانکی به آنها هستیم.

در این دیدار فرمانده جدید انتظامی استان اردبیل نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، مجموعه بانک مهر اقتصاد را مجموعه‌ای جوان و سرشار از نشاط و ارزش‌های انقلابی و اسلامی دانست و بیان کرد: خدمات بسیار خوبی توسط این بانک به عموم ارائه می‌شود که امیدواریم خدمات دو مجموعه بانک مهر اقتصاد و نیروی انتظامی در نهایت به ایجاد آرامش و رضایت خاطر مردم استان بینجامد.

حسین عبدی با تاکید بر همکاری بین نهادها و ادارات برای خدمت‌رسانی مؤثر به مردم اضافه کرد: امیدواریم با کمک دستگاه‌های مختلف اداری خصوصاً بانک مهر اقتصاد در ایجاد امنیت عمومی و اجتماعی که وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است، تأثیر مثبت این همکاری‌ها را شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار