کد خبر: ۲۳۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 26 May 2016

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه و با حضور معاون سازمان حفاظت محیط زیست، محمد خداپرست به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عصر امروز مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان اردبیل در مراسم تودیع و معارفه در اردبیل اظهار کرد: در طول مدتی که بنده در این سمت انجام وظیفه می‌کردم، سعی کردیم که برخی از ضعف‌ها و مشکلات اداره کل حفاظت محیط زیست را برطرف کنیم که در این رابطه راه‌اندازی مرکز مدیریت پسماندهای مراکز پزشکی و درمانی خصوصی و همچنین انجام اقدامات اولیه برای مطالعه مکان‌یابی پسماند ویژه که در سال‌های گذشته در استان اردبیل وجود نداشت، در حال حاضر در مراحل تأیید نهایی است.

سیدرضا موسوی تصریح کرد: استان اردبیل 64 تالاب طبیعی و مصنوعی دارد که یکی از اقدامات مهم اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل تهیه شناسنامه برای تمامی تالاب‌های استان اردبیل بود که تلاش می‌کنیم تالاب میل مغان را به عنوان نخستین تالاب استان اردبیل به عنوان نخسیتن تالاب در کنوانسیون رامسر ثبت کنیم.

وی گفت: در بحث ساماندهی پاسگاه‌های محیط‌بانی اقدامات مناسبی صورت گرفته در حالی که در حال حاضر تمامی پاسگاه‌های محیط‌بانی استان اردبیل به صورت دائمی فعالیت کرده و محیط‌بانان اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل به صورت شبانه‌روزی برای حفظ منابع طبیعی و خدادادی تلاش می‌کنند.

مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان افزود: حدود 67 نفر پرسنل جدید در اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل شروع به کار کردند که در زمینه آماده‌سازی مکان‌های اشتغال این افراد اقدامات بسیار مؤثری صورت گرفت و در حال حاضر این افراد جذب شده و در پست‌های مختلف انجام وظیفه می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار