طی جلسه مشترکی که بین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و اعضاء هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تشکیل شد، طرفین ضمن بیان پتانسیل های همکاری بین این دو نهاد نسبت به بازسازی عتبات عالیات و وظایف وجدانی و شرعی تاکید کردند.
کد خبر: ۲۳۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 26 May 2016
همکاری تنگاتنگ سازمان نظام مهندسی استان با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان آغاز میشود.
به گزارش تابناک اردبیل، طی جلسه مشترکی که بین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و اعضاء هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تشکیل شد، طرفین ضمن بیان پتانسیل های همکاری بین این دو نهاد نسبت به بازسازی عتبات عالیات و وظایف وجدانی و شرعی تاکید کردند.

آغاز همکاری سازمان نظام مهندسی با ستاد بازسازی عتبات عالیات

در این جلسه اسفندیار هوشیار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی مهندسین خیر بیان نمودند که استان اردبیل پایتخت حسینی بوده و از گذشته به شهر دارالارشاد معروف است و جوانان حسینی و مهندسین فهیم این استان همیشه عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار و خاندان عصمت و طهارت نشان داده‌اند.

در طی این جلسه دکتر هوشیار ایمانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان هم اظهار داشتند که مهندسان اردبیلی در بازسازی عتبات‌عالیات، کربلای معلی و حرمین شریفین آماده کمک‌رسانی هستند و به زودی به لحاظ فنی و دیگر پتانسیلها، همکاری تنگاتنگ سازمان نظام مهندسی استان با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان آغاز میشود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار