بدرقه منتخب اول اردبیل به مجلس
منتخب اول مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در انتخابات مجلس دهم از عزم جدی خود برای کمک به وحدت حداکثری نمایندگان استان برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم منطقه در مجلس خبر داد و افزود: به وظیفه خود برای تحقق وحدت نمایندگان استان پایبندم ...
کد خبر: ۲۳۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 26 May 2016

بدری: با تمام وجود برای وحدت نمایندگان استان تلاش می کنم

مهندس صدیف بدری با بدرقه جمع کثیری از بزرگان و معتمدین منطقه در فرودگاه اردبیل ، عازم تهران شد تا با افتتاح مجلس دهم عملا کار خود را به عنوان نماینده مردم آغار کند.

به گزارش تابناک اردبیل مهندس بدری قبل از عزیمت به تهران در سخنانی با بیان اینکه صداقت و پشتکار اصلی ترین معیار گزینش مردم در هر انتخاباتی است گفت: با توکل به خدا تمام تلاش خود را برای عمل به عهدی که با مردم بسته ام به کار خواهم بست.

منتخب اول مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در انتخابات مجلس دهم از عزم جدی خود برای کمک به وحدت حداکثری نمایندگان استان برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم منطقه در مجلس خبر داد و افزود: به وظیفه خود برای تحقق وحدت نمایندگان استان پایبندم.

وی از تمامی اهالی استان و به ویژه دانشگاهیان ، اصحاب قلم و مدیران و نخبگان فکری و اجرایی خواست در همه حال مشورت ها و پیشنهادات سازنده خود را از وی دریغ نکنند.

به گزارش تابناک اردبیل بدری افزود: انشاا... خداوند به همه ما عنایت کند تا همواره انقلابی باشیم و با همت انقلابی به وظیفه سنگین خود در قبال جامعه و آرمانهای شهدا به خوبی عمل کنیم.

وی حمایت از تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل را یکی از اصلی ترین وظایف مجلس دهم دانست و اظهار امیدواری کرد مجلس دهم حمایت از کار و سرمایه ایرانی و ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری و کسب و کار را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.

بدری: با تمام وجود برای وحدت نمایندگان استان تلاش می کنم

سفارش و دعای خیر پدر به پسر برای خدمت به مردم در سنگر مجلس

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
چه کسی این وظیفه خطیر وحدت نمایندگان استان را بر عهده ایشان گذاشته است ؟؟؟ مگر منتخبین جدید چقدر با هم اختلاف دارند؟؟
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: یکایک نمایندگان استان به سهم خود این مسئولیت خطیر را بر عهده دارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار