مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: برای کاهش هزینه‌های رومینگ بهتر است مرزنشینان نوع اپراتور خود را انتخاب کرده و به صورت دستی آن را تنظیم کنند.
کد خبر: ۲۳۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶ 28 May 2016

یاور محمدحسینی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: رد و بدل شدن سیگنال‌های تلفن همراه در مناطق مرزی موضوعی طبیعی است و این نمی‌تواند عاملی برای افزایش نرخ مکالمات در مناطق مرزی محسوب شود به شرط آن که مرزنشینان نوع خط اپراتور خود را به صورت دستی تنظیم کنند تا از این لحاظ مشکلی نداشته باشند.

وی بلند مرتبه‌سازی در برخی منطقه را حتی بالاتر از ارتفاع سایت‌های تلفن همراه یکی از مشکلات ایجاد شده برشمرد و تصریح کرد: اگر دکل‌های ما در چنین مواقعی ارتفاعی پایین‌تر از ساختمان داشته باشند، ما مجبور به ارتقا آنها هستیم به طوری‌که در سال گذشته 14 سایت را نوسازی کردیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان از هموطنان خواست تا در صورت داشتن مشکل در دریافت شبکه‌های تلفن همراه و اینترنت موارد را در محلات و خیابان‌های مختلف به شرکت مخابرات گزارش دهند تا زمینه بهبود شرایط ارتفاع دکل‌ها و آنتن‌دهی مناسب فراهم آید.

محمدحسینی یکی از مشکلات شرکت مخابرات را فرسودگی کابل‌ها و یا سرقت آنها اعلام کرد و افزود: 25 درصد نوسازی تجهیزات در چهار سال گذشته در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به تحمیل هزینه‌های سنگین از محل سرقت کابل‌های ارتباطات و تلفن همراه بیان کرد: ما با هشت فرمانداری مکاتباتی را انجام دادیم تا با مراقبت‌های بیشتر جلوی سرقت سیم‌ها و کابل‌های تلفن را بگیرند.

محمدحسینی از ثابت ماندن تعرفه‌های تلفن ثابت و سیار خبر داد و اضافه کرد: ‌نه تنها این تعرفه‌ها تغییری نکرده بلکه ما هر هفته به مشترکان خوش حساب و وفادار خود میلیون‌ها تومان جایزه می‌دهیم که براساس قرعه‌کشی‌های انجام شده این جوائز به سرعت پرداخت می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار