شهردار اردبیل از آغاز به کار مجدد عملیات عمرانی پروژه پل داروپخش اردبیل یک سال بعد از توقف آن خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 30 May 2016

به گزارشخبرنگار مهر،حمید لطف‌اللهیان ظهر دوشنبه در بازدید خبرنگاران از روند اجرایی پروژه های شهری اردبیل تصریح کرد: این پروژه اخیرا دچار توقف شده بود و بر اساس برنامه زمانی پیشرفت نداشت.

وی افزود: دو دلیل عمده موجب توقف طرح شده بود از جمله اینکه در اجرای پروژه جابه‌جایی تأسیسات برق ضرورت داشت و از سویی اعتبار پروژه تأمین نشده بود.

شهردار اردبیل متذکر شد: به دلیل نیاز مبرم ساکنان پیرامون این پروژه شهرداری مشکلات ذکر شده را مرتفع ساخته و در حال حاضر بر اساس بودجه تخصیصی اجرا می‌شود.

لطف‌اللهیان در خصوص اجرای تندرو و کندرو میدان وحدت نیز اضافه کرد: به دلیل اینکه از سمت پل گلمغان تندرو و کندرو با مشکل مواجه بود از سال گذشته هر دو مسیر اجرا شده و تقارن آن از سمت آراز علی نیز اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: علاوه بر این در این منطقه از شهر اصلاح هندسی تقاطع صورت پذیرفته و به شکل اصولی از حدفاصل میدان کشاورز تا میدان وحدت اجرا می‌شود.

شهردار اردبیل ابراز امیدواری کرد: تندرو و کندرو مسیر ذکر شده تا تابستان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

در این بازدید رئیس کارگاه پروژه پل داروپخش نیز با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه تصریح کرد: نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال از اعتبار هزینه شده هنوز تأمین نشده است.

وی افزود: پروژه پیشرفت مطلوبی داشته و حتی شیب پل نیز با وجود اینکه پنج درصد عنوان شده بود با هدف سازگاری بیشتر با اقلیم اردبیل اصلاح شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار