اقدام فرهنگی و اجتماعی دیگری از شهرداری اردبیل؛
لطف‌اللهیان با اشاره به زمان افتتاح این باشگاه در اردبیل اظهار کرد: اقدامات اولیه برای افتتاح باشگاه خنده انجام گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک این امر به طور کامل محقق شود و بتوانیم شهروندان را از ثمرات آن بهره‌مند کنیم.
کد خبر: ۲۴۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 05 June 2016

شهردار اردبیل گفت: شهرداری در راستای شعار توسعه فرهنگی و اجتماعی، اقدام به افتتاح نخستین باشگاه خنده در شهر اردبیل می‌کند.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه هماهنگی بهره‌برداری از باشگاه خنده اردبیل اظهار داشت: امروزه به خاطر مشغله‌های زیاد و پیچیدگی زندگی شهری، ناخواسته فرصت خندیدن در زندگی را از دست می‌دهیم و در عوض اضطراب و نگرانی جای خنده‌ها را پر می‌کنند.

وی گفت: در حال حاضر خدمات شهرداری‌ها با توسعه زندگی شهری و به تبع آن گسترش طیف نیازهای شهروندان تنها به چند وظیفه مشخص محدود نمی‌شود و نیاز به حضور مدیریت شهری در تمام زمینه‌های زندگی از جمله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای رسیدن به یک توسعه پایدار شهری به شدت احساس می‌شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: نشاط اجتماعی از مهمترین تاکیدات شهرداری اردبیل است و این نشاط جز با نشاط تک تک افراد جامعه محقق نمی‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی توسط شهرداری برای اجرا در سطح شهر انجام شده است.

وی بیان کرد: شهرداری اردبیل با توجه به اهمیت ویژه سلامت روان و افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و در ادامه اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود تصمیم به افتتاح باشگاه خنده در اردبیل گرفت.

شهردار اردبیل با تشریح اهداف تاسیس باشگاه خنده اردبیل گفت: باشگاه خنده با هدف زدودن فضای افسرده و پر استرس شهری، شاد زیستن و دیگران را شاد کردن، همه‌گیر کردن خنده و رواج خندیدن‌های دسته جمعی راه‌اندازی می‌شود.

لطف‌اللهیان با اشاره به زمان افتتاح این باشگاه در اردبیل اظهار کرد: اقدامات اولیه برای افتتاح باشگاه خنده انجام گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک این امر به طور کامل محقق شود و بتوانیم شهروندان را از ثمرات آن بهره‌مند کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان اردبيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بند پی
ریاست محترم سازمان بهزیستی کل کشور
باعرض سلام وادب احترام
جناب آقای دکتر انسانهای زیادی براریکه های قدرت نشستند ولی هر گز نامی از آنها در تاریخ نیست ولی آنان که تقوای الهی را پیشه خود ساختن و تحول بنیادی در جامعه ایجاد کردند انگشت شمارند از شما عاجزانه در خواست داریم فریاد رس جامعه هدف و کار کنان بهزیستی باشید سالهاست که کار کنان رسمی کار گری بهزیستی سراسر کشور به امید تبدیل وضعیت از رسمي كارگري به رسمي كشوري ياپيماني چشم به قلم های شما دوخته اند اما دریغ از کوچکترین تحولی از خداوندمنان می خواهیم که شمارا در تمام اهداف یاری نماید تا یاریگر همه همکاران باشید انشالله که پاسخ مثبتی از شما دریافت نمائیم
از طرف جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی استان اردبيل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار