سید صادق حسینی مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین به عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان، گزارش مبسوطی از اقدامات انجام یافته دستگاه های عضو ستاد و صنوف مختلف در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز امسال ارائه داد.
کد خبر: ۲۴۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 12 June 2016
جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین جهت آمادگی دستگاه های اجرایی عضو ستاد برای استقبال از گردشگران در تعطیلات تابستان به ویژه عید سعید فطر امسال برگزار شد.

سرعین آماده استقبال ازگردشگران تابستانی

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین جهت آمادگی دستگاه های اجرایی و تشکل های صنفی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در تعطیلات تابستان به ویژه عید سعید فطر 95 به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، معاون گردشگری استان، برخی از معاونان و کارشناسان ادارات کل استان و اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن جلسات قهوه سویی سرعین برگزار و تصمیمات لازم در این مورد اتخاذ شد.

در این جلسه، قادر تقی زاده معاون گردشگری استان بر استمرار بازدیدهای مشترک از تأسیسات گردشگری شهرستان سرعین تاکید کرد و خواستار تداوم برگزاری دوره های آموزشی گردشگری برای تمامی اصناف این شهرستان شد.

در ادامه، سید صادق حسینی مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین به عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان، گزارش مبسوطی از اقدامات انجام یافته دستگاه های عضو ستاد و صنوف مختلف در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز امسال ارائه داد.

عاطف ناصری رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین نیز ضمن تقدیر و تشکر از ادارات و بخش خصوصی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران در نوروز امسال، بر تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه ها و صنوف باید بر اساس شرح وظایف و کمیته های تعیین شده آمادگی خود را برای ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر نسبت به سال های گذشته افزایش دهند.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استان ضمن اعلام همکاری با ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، برای تأمین سه دستگاه خودروی آتش نشانی شهرستان قول مساعد داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار