رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از دستگیری قاچاقچی مسافرنما در پلیس راه اردبیل - خلخال خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 14 June 2016

محمد خیرخواه‌بشر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از دستگیری قاچاقچی مسافرنما در پلیس راه اردبیل - خلخال خبر داد و اظهار کرد: از ساک دستی همراه این قاچاقچی 9 کیلو و 940 گرم تریاک کشف شد.

وی بیان کرد: به دنبال وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای غیربومی استان در پوشش مسافر اتوبوس قصد انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک به اردبیل را دارد بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از دستگیری قاچاقچی مسافرنما در پلیس راه اردبیل - خلخال خبر داد.

خیرخواه‌بشر افزود: پس از انجام تحقیقات لازم و مشخص شدن صحت گزارش‌های واصله اکیپی از مأموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در پلیس راه اردبیل –خلخال مستقر و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کرده که به هنگام انجام این مأموریت مأموران پلیس موفق شدند با شناسایی و دستگیری این قاچاقچی در بازرسی از ساک دستی همراه او 9 کیلو و 940 گرم تریاک را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در ادامه بر ضرورت مشارکت مردم با خدمتگزاران خود در سنگر تأمین نظم و امنیت جامعه تأکید کرد.

خیرخواه‌بشر بیان کرد: تلفن‌های 110 و 130 پلیس مبارزه با مواد مخدر آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت قاچاقچیان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار