رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از کشف 22 فقره سرقت احشام و اماکن خصوصی در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 14 June 2016

موسی عالیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: دستگیرشدگان در بازجویی‌های پلیسی به ارتکاب 22 فقره سرقت از اماکن خصوصی و احشام اعتراف کردند.

وی گفت: به دنبال افزایش وقوع سرقت از اماکن خصوصی، احشام و مغازه در اردبیل اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی کار بررسی موضوع را با هدف کشف این سرقت آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از کشف 22 فقره سرقت احشام و اماکن خصوصی در اردبیل خبر داد.

عالیزاده بیان کرد: با انجام تحقیقات گسترده و بازدیدهای میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، کارآگاهان پلیس آگاهی به این موضوع پی بردند که سرقت‌ها عمدتا به صورت باندی انجام شده است.

وی ادامه داد: با هدفمندسازی گشت‌های انتظامی و طی چند مرحله عملیات پلیسی 16 سارق که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با اشاره به آغاز بازجویی‌ها از سارقان دستگیر شده، یادآور شد: سارقان دستگیر شده در ابتدای بازجویی‌ها منکر هرگونه ارتکاب سرقت بودند، ولی پس از ارائه مستندات و مدارک پلیس لب به سخن گشوده و به ارتکاب 22 فقره سرقت از اماکن خصوصی و احشام اعتراف کردند.

عالیزاده در ادامه شهروندان را به توجه در هشدارهای انتظامی و کاربردی ساختن آموزش‌های همگانی پیشگیری از سرقت فراخواند و گفت: پیشگیری از سرقت در اولویت‌های مأموریتی پلیس آگاهی قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار