صدیف بدری و میرحمایت میرزاده دو تن از نمایندگان استان اردبیل به عنوان سخنگوی کمیسیون‌های تخصصی مجلس انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۶ 20 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بعد از مشخص شدن چهره هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگوی کمیسیون عمران مجلس و عضو هیأت رئیسه این کمیسیون انتخاب شد.

بدری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل در این زمینه اظهار کرد: ‌در کمیسیون عمران تلاش می‌کنیم تا با توجه به وظایف و رسالت این کمیسیون در بررسی، تصویب و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، نسبت به ارتقا کیفی آنها با همکاری مسؤولان اجرایی در دولت همت و تلاشی واقعی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: قطعاً به عنوان عضو هیأت رئیسه و سخنگوی کمیسیون عمران سعی می‌کنیم تا پروژه‌های عمرانی بر زمین مانده استان از راه آهن گرفته تا چهارخطه کردن راه‌های اصلی و ده‌ها پروژه عمرانی و خدماتی بر زمین مانده پیگیر به‌ثمر نشستن آنها باشیم.

اما میر حمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انتخاب شد.

وی که در سابقه فعالیت خود به عنوان یک فرهنگی سال‌های سال تدریس و مدیریت در آموزش و پرورش را دارد با عضویت در این کمیسیون تلاش می‌کند تا بخش عظیمی از مشکلات جامعه فرهنگی را مرتفع کند.

بشیر خالقی که خود در زمره پزشکان است به عنوان نماینده مردم خلخال و کوثر به عنوان دبیر دوم کمیسیون بهداشت و درمان برگزیده شد.

سهم چهارم استان اردبیل در جمع اعضای هیأت رئیسه کمیسیون‌ها متعلق به محمد فیضی بود که به عنوان دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه پیش از این برگزیده شده بود.

سه نماینده دیگر استان اردبیل ولی ملکی به عنوان عضو کمیسیون صنایع مجلس، شکور پورحسین به عنوان عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و رضا کریمی نیز به عنوان عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس حاضر هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
با این وضعیت فاتحه استان برای 4سال خوانده شد.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
واقعا از بابت نظر محمد هم متعجب وهم متاسف شدم مگر از این بهتر میشه در ده دوره کمتر سابقه داشته که که از هفت نماینده چهار نماینده عضو هییت رییسه اساسی ترین کمسیونها وسه نماینده عضو موثرترین کمسیونها باشند این آقا محمد لابد انتظار داشته نمایندگان ما همگی در هییت رییسه مجلس بودند منفی بافی هم اندازه ای دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار