در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان اردبیل؛
حسین نجف زاده، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در این جلسه گفت: مصرف جوش شیرین در نانوایی ها 70 درصد کاهش یافته است اما از نظر استفاده از افزودنی ها و رنگ های غیرمجاز در مواد غذایی نگرانی جدی وجود دارد.
کد خبر: ۲۴۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۲ 20 June 2016

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت امنیت غذایی مردم، بر برخورد قاطع با متخلفان بهداشتی در حوزه تهیه و ارایه مواد غذایی در استان تاکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، مجیدخدابخش روز یکشنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: اهمیت خسارت جانی بیش از خسارت مالی است و باید با موارد تخلف در امنیت غذایی استان که به خسارت جانی مردم منجر می شود با جدیت برخورد شود و از تکرار آن جلوگیری به عمل آید.

وی همچنین افزایش قیمت شکر در استان را نامتعارف خواند و انعکاس مشکلات ناشی از آن را به مراجع بالادستی به منظور تعدیل قیمت شکر خواستار شد.

حسین نجف زاده، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: مصرف جوش شیرین در نانوایی ها 70 درصد کاهش یافته است اما از نظر استفاده از افزودنی ها و رنگ های غیرمجاز در مواد غذایی نگرانی جدی وجود دارد.

وی افزود: به علت پایین بودن قیمت بعضی از افزودنی های غیرمجاز که در صنایع رنگ سازی کاربرد دارند متخلفان تهیه مواد غذایی از آنها در صنایع غذایی استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: با این اوصاف، استان اردبیل همواره در برخورد با موارد مخل بهداشت غذایی مردم جزو سه استان برتر کشور معرفی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
با سلام :مسئولین محترم علاوه بر بهداشت غذایی به آلودگی محیط زیست هم توجه داشته باشند متاسفانه در شهرک کارشناسان فاز 3 بغل پارک شفا یک کانکس بازیات وجود ذارد که شدیدا موجب آلودگی محیط پارک می شود با عنایت به اینکه تجمع جمعیت از کوچک وبرزگ بسیار زیاد است محوطه پارک را بسیارزشت والوده کرده است لطفا مسئولین مربوطه رسیدگی نمایند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار