مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: مجتمع های ورزشی کارگران در مناطق مختلف این استان به استخر شنا و زمین چمن مصنوعی فوتبال تجهیز می شوند.
کد خبر: ۲۴۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 22 June 2016

به گزارش ایرنا ، حسین منوری روز چهارشنبه در بازدید از مجتمع ورزشی کارگران خلخال افزود: هم اکنون تمام شهرستان های استان دارای سالن ورزشی چند منظوره با امکانات ورزشی برای تمرین و برگزاری مسابقه های ورزشی کارگران هستند.
وی گفت: عملیات اجرایی توسعه مجتمع های ورزشی از جمله مجتمع ورزشی کارگران خلخال آغاز شده و با احداث استخر شنا و زمین های چمن مصنوعی فوتبال زمینه انجام تمرین های ورزشی و برگزاری مسابقه ها در دو رشته پرطرفدار شنا و فوتبال برای هزاران نفر از کارگران علاقمند به این رشته های ورزشی در استان فراهم می شود.
علی نظری شیخ احمد ، فرماندار خلخال نیز در این بازدید با بیان اینکه کارگران دستگاه های اجرایی دولتی شهرداری خلخال و واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان بخش بزرگی از جمعیت خلخال را تشکیل می دهند گفت: وجود مجتمع های ورزشی کارگران در شهرستانی همچون خلخال موجب سلامتی و نشاط کارگران شده است.
او با قول مساعد برای همکاری در اجرای پروژه های استخر شنا و زمین چمن مصنوعی مجتمع ورزشی کارگران خلخال گفت: با اجرا و تکمیل این پروژه ها زمینه کافی برای برگزاری مسابقه های شنا و فوتبال کارگران در سطح منطقه ای ، استانی و ملی در خلخال فراهم خواهد شد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار