دبیرکل اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: این مجموعه حامی فعالیت بازرگانی بانوان استان در عرصه گردشگری است.
کد خبر: ۲۵۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 22 June 2016

به گزارشخبرنگار مهر،حسین وثوقی ایرانی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک با بانوان فعال در حوزه گردشگری اردبیل تصریح کرد: بر اساس ماده 4 قانون بهبود فضای کسب‌وکار همه تشکل‌های فعال در حوزه بخش خصوصی زیر نظر اتاق‌های بازرگانی تشکیل می‌شوند.

وی افزود: به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد اتاق بازرگانی و به لحاظ روابط اقتصادی و سیاسی در سطح ملی امتیاز قابل‌توجهی برای تشکل‌ها ایجاد شده تا از ظرفیت اتاق‌ها استفاده کنند.

دبیر کل اتاق بازرگانی استان با اشاره به تشکیل کمیسیون گردشگری در این نهاد اجرایی اضافه کرد: در جلسات متعدد نحوه حمایت از فعالان گردشگری و توسعه بازرگانی آن ها مورد بررسی قرار گرفته است.

وثوقی ایرانی با اذعان به ضرورت برخورداری از کارت بازرگانی برای اعضای انجمن بانوان حامی توسعه صنعت گردشگری ایران افزود: اتاق بازرگانی در حال حاضر می‌تواند چهار نوع کارت شامل کارت بازرگانی حقیقی، کارت بازرگانی حقوقی، کارت عضویت حقیقی و کارت عضویت حقوقی را صادر کند.

وی افزود: در صورتی که بانوان فعال در عرصه گردشگری به دنبال توسعه فعالیت بازرگانی صادرات و واردات هستند لازم است کارت بازرگانی دریافت کنند که به واسطه آن به عضویت اتاق بازرگانی استان نیز درخواهند آمد.

دبیر کل اتاق بازرگانی استان افزود: در غیر این صورت و اگر بانوان فعال به دنبال استفاده از محاسن اتاق هستند، دریافت کارت عضویت کفایت می‌کند و اتاق بازرگانی استان آماده ارائه کارت عضویت به علاقه‌مندان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار