بسته خبری تابناک به نقل از مطبوعات
گویا برای نوسازی و بهسازی ساختمان و محوطه آبگرم گاو میش گلی ، بدون مطالعه علمی و مهندسی در کف گاو میش گلی شن و ماسه ریخته اند و این کار باعث شده هم آبدهی آن که 140 لیتر در ثانیه بوده ،کمتر شود و باعث شده است که دمای آن نیز بدلایل نامعلوم کاهش یابد .
کد خبر: ۲۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 19 April 2015

به گزارش تابناک، هفته نامه اردبیل فردا در آخرین شماره خود در ستون "دیگه چه خبر" مطالبی را منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

دسته گل جدید مسئولان

گاو میش گلی خنک شد!

تعدادی از شهروندان سرعین طی تماسی با نشریه اردبیل فردا اعلام داشتند که کیفیت آب گرم معدنی گاو میش گلی تغییر پیدا کرده است و دمای آن بصورت محسوسی خنک شده است!

یکی از ساکنین شهر سرعین در گفت و گو با خبرنگار اردبیل فردا گفت : گویا برای نوسازی و بهسازی ساختمان و محوطه این آبگرم معدنی ، بدون مطالعه علمی و مهندسی در کف گاو میش گلی شن و ماسه ریخته اند و این کار باعث شده هم آبدهی آن که 140 لیتر در ثانیه بوده ،کمتر شود و باعث شده است که دمای آن نیز بدلایل نامعلوم کاهش یابد .

یکی دیگر از اهالی شهر توریستی سرعین تاکید کرد : بسیاری از گردشگران اردبیل و سرعین بخاطر همین آب های معدنی به این منطقه مسافرت می کنند اگر بخاطر محاسبات غلط مسئولین ،لطمه ای به این آب های معدنی وارد شود خسارت آن را چه کسی خواهد پرداخت ؟

آبگرم معدني گاوميش گلي (پر آب‌ترين و بزرگترين چشمه آب معدني ايران) در داخل شهر سرعين واقع شده است. اين چشمه در مركز شهر سرعين و در ارتفاع ۱۹۴۰متري از سطح دريا بر روي كف دره واقع شده است.

آبدهي آن قبلا ۱۴۰ليتر در ثانيه و پرآبترين چشمه اين ناحيه بوده است. دمای آب گاو میش گلی به صورت دايمي و جوشان در جريان بوده است اما اکنون به نظر می رسد مشکلی در وضعیت آبدهی و دمای آن ایجاد شده است.


کارمندان استانداری اردبیل

از دریافتی های خود ناراضی اند

تعدادی از کارمندان استانداری اعلام داشتند که دریافتی های آنها شب عید محقق نشد. گویا ماده 50 و هزینه ایاب و ذهاب آنها پرداخت نشده است .

یکی از کارمندان استانداری اردبیل به خبرنگار اردبیل فردا گفت : متاسفانه مدیر کل اداری و مالی استانداری سابقه کار کافی برای پست خود را ندارد و استاندار محترم هم علیرغم قولهایی در جلسه آخر سال داشت نتواسته تاکنون به آنها عمل کند در نتیجه پرداختی های کارمندان دچار مشکل شده است .

به گزارش رسیده چند ماهی است معاون برنامه ریزی استاندار هم از پست خود استعفا داده است در نتیجه نه کسی هست برای توسعه استان برنامه مدونی را طراحی و پیگیری نماید و نه بودجه لازم ادارات کل را هم به نحو مناسب تامین کند.

بسیاری از کارمندان در ادارات مختلف استان حق و حقوق خود را بعد از شب عید دریافت کردند البته نه بصورت کامل!! بعضی از کارمندان ادارات سایر دستگاهها هنوز منتظرند در دو سه روز باقی مانده از فروردین ماه مطالبات سال گذشته خود را دریافت کنند .

یکی از کارمندان قرار دادی هم در این باره گفت :ای کاش مسئولین استان بجای تلاش برای استخدام نیروهای جدید که نه پست شان مشخص شده و نه «سایر» حقوق و مزایای آنها تکلیف نیروهای قراردادی ادارات مشخص می کردند .

کاهش حقوق کارکنان قراردادی!

وی افزود :جای تاسف دارد که امسال در دولت تدبیر و امید حقوق بعضی از کارکنان قراردادی نه تنها اضافه نمی شود بلکه از سال گذشته هم کمتر می شود !!!


چرا مساجد موقع اذان تعطیل هستند !

اردبیل با آن همه شهرت مذهبی از مشکلات خاصی رنج می برد که حل شدنی نیست .تعدادی از شهروندان طی تماسی با اردبیل فردا از تعطیل بودن بعصی مساجد کنار خیابان های اصلی شهر موقع پخش اذان ابراز گلایه نمودند.

یکی از همشهریان گفت :دو روز پیش موقع ظهر با تعدادی از دوستان و همکاران خواستیم نماز ظهر بخوانیم به مسجد منصوریه اردبیل مراجعه کردیم ولی متاسفانه با در بسته مواج شدیم!

وی تاکید کرد :هیات امنا مساجد چرا با خادمین آن برخورد نمی کنند ؟آیا مساجد فقط برای مجلس ترحیم ،سفر حج و ...ساخته شده است؟برگزاری نماز جماعت در مساجد باید از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات بصورت جدی پیگیری شود .

چندی پیش هم یکی از شهروند جمهوری آذربایجان که در محله سرچشمه منتظر نوبت سونوگرافی بود با تعجب از بسته بودن مسجد طوی در موقع پخش اذان مغرب سخت از این مساله گلایه داشت . جا دارد بزرگان محلات شش گانه اردبیل برای حل این مشکلات چاره ای بیندیشند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمود
|
GERMANY
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
مسجد شهرک نیایش از سال گذشته آماده است ولی اهالی شهرک نیایش به دلیل طولانی بودن مسیرشان و نداشتن فرصت و برنامه برای بهره برداری از مسجدٔ هنوز آن را تحویل نگرفته اند ...
سید فیروز یعقوبی هشجین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
استاد ارجمندم جناب اقای پور مجید عزیز
ممنون از این همه زحماتی که شما برای اعتلای نام بزرگ اردبیل در عرصه خبر و اطلاع رسانی کشور می کشید .بعنوان یک عضور کوچک در عرصه رسانه افتخار می کنم در کنار شما استاد فرهیخته کسب تجربه و دانش می کنم . با دیدن نام اردبیل در کنار سایر استانها در این سایت پر بینده تابناک که واقعا مطالب زیبا و اخبار گوناگون در ان درج شده بی نهایت خوشحال شدم و خسته نباشید و خدا قوت به شما می گویم واز خداوند منان اجر اخروی و توفیق و موفقیت برایتان ارزومندم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار