فرماندار خلخال گفت: بر اساس اعلام نظر دفتر فنی استانداری اردبیل نام روستای ترازوچ این شهرستان از لیست مناطق رانشی و غیرقابل بازسازی وسکونت استان اردبیل خارج شده است.
کد خبر: ۲۵۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 25 June 2016

علی نظری شیخ احمد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال اعلام نظریه کارشناسی دفتر فنی استانداری اردبیل مبنی بلامانع بودن اجرای پروژه بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده روستا عملیات نوسازی 43 واحد از مجموع 45 واحد مسکونی موجود این روستا توسط بنیاد مسکن شهرستان خلخال آغاز شده است.
او گفت: هم اکنون آواربرداری 25 واحد مسکونی تخریب شده روستا به پایان رسیده و عملیات اجرایی احداث 15 واحد مسکونی نیز در حال اجرا و تکمیل است.
فرماندار خلخال اظهار کرد: بخشی از اعتبار بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده روستای ترازوچ از محل اعتبارات بلاعوض و بخشی دیگر نیز با پرداخت نسهیلات بانکی ارزان قیمت با باز پرداخت طولانی مدت تامین خواهد شد.
فرماندار خلخال با بیان اینکه در اثر بارندگی های شدید برف و باران در اوایل بهار امسال 43 واحد از 45 واحد مسکونی موجود روستا 50 تا 100درصد تخریب شد افزود: بازسازی واحدهای مسکونی روستا قبل از آغاز فصل سرما تکمیل شده و در اختیار اهالی قرار خواهد گرفت.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار