دادستان کل دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل:
عتباتی با یادآوری موضوع مدیریت شهرداری ها با تکیه بر عوارض دریافتی از شهروندان، تاکید کرد: در جایی که بحث وجوه مردمی مطرح است، بایستی بحث نظارت نیز با جدیت اعمال شود تا اتفاقات احتمالی؛ خدمات مسوولین دلسوز را زیر سوال نبرد، که خوشبختانه این نظارت ها در شهرداری اردبیل اعمال می گردد.
کد خبر: ۲۵۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 25 June 2016

دادستان کل دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل در جریان دیدار شهردار اردبیل و هیئت همراه با وی که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، نگاه دکتر لطف اللهیان به مدیریت شهری را نگاهی علمی خواند.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، ناصر عتباتی در این دیدار بااشاره به اهمیت مقوله مدیریت شهری در نظر مردم گفت: مردم هرآنچه از اقدامات توسعه شهری مشاهده می کنند و موفقیت های حاصله در این بخش و بالعکس را از چشم خدمات نظام می بینند.

وی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری ها را از تنوع بالایی برخوردار دانست و افزود: با حضور دکتر لطف اللهیان و نگاه علمی که ایشان به مقوله مدیریت شهری دارند، این تنوع بیشتر و با کیفیت تر هم شده است.

دادستان کل دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی نه تنها در حوزه امنیت، بلکه در حوزه های موثر بر امنیت به خصوص در حوزه مدیریت شهری تلاش دارد تا تاثیرگذار باشد و اقداماتمان در راستای تعامل و همکاری نزدیک با نهادی مردم محور همچون شهرداری اردبیل گواهی بر این ادعاست.

اقدامات مدیریت شهری در كاهش آسیب های اجتماعی موثربوده است

عتباتی با اشاره به اقدامات شهرداری اردبیل در زمینه زیباسازی شهری وکاهش آسیب های اجتماعی گفت: نوع مبلمان شهری و چیدمان شهری در میزان و چگونگی تنش ها و آسیب های اجتماعی در یک شهر نقش موثری دارد و شهرداری اردبیل با توجه به اقدامات موفقیت آمیز صورت گرفته در زیباسازی شهری، زمینه ارتقا فرهنگ شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی را هم فراهم کرده است.

وی با یادآوری موضوع مدیریت شهرداری ها با تکیه بر عوارض دریافتی از شهروندان، تاکید کرد: در جایی که بحث وجوه مردمی مطرح است، بایستی بحث نظارت نیز با جدیت اعمال شود تا اتفاقات احتمالی؛ خدمات مسوولین دلسوز را زیر سوال نبرد، که خوشبختانه این نظارت ها در شهرداری اردبیل اعمال می گردد.

اقدامات مدیریت شهری در كاهش آسیب های اجتماعی موثربوده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار