مدير روابط عمومي شهرداري اردبيل مطرح کرد:
لاله گفت: طرحي با عنوان "چ مثل چادر" در برنامه هاي روابط عمومي اين سازمان براي ترويج حجاب برتر در طول سال در نظر دارد، كه در فرصت مناسب اجرايي مي شود.
کد خبر: ۲۶۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 15 July 2016

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري اردبيل استفاده از ظرفيت مکان هاي عمومي و فضاهاي شهري براي فرهنگ سازي و آموزش هاي شهروندي همانند ترويج حجاب مي توان استفاده کرد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري اردبيل، مجتبي لاله، با اشاره به اهميت بحث حجاب در جامعه اسلامي اظهار داشت: در تبيين مساله حجاب در جامعه، بايد در قالب آموزش ها به نوعي به فرد گوشزد و ياد آوري شود تا خود فرد مشتاق به حفظ حجاب در جامعه باشد.

وي در جلسه ويژه هفته حجاب و عفاف عنوان کرد: با توجه به تاکيد دين مبين اسلام به اهميت حجاب و جايگاه ويژه آن در جامعه اسلامي نقش مديريت شهري در ترويج اين امر مهم ضرورت ويژه پيدا مي کند.

وي افزود: اگر برکات حفظ حجاب براي شهروندان و افراد جامعه تبيين شود، جامعه قطعا به اين سو حرکت مي کند و آنگاه متوجه مي شوند که حجاب، مصونيت است نه محدوديت.

لاله با اشاره به نقش مهم آموزش هاي شهروندي در تبيين اين سفارش موکد دين مبين اسلام گفت: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نيازمند برنامه ريزي مدون فرهنگي است.

وي ادامه داد: فرهنگ سازي در اين زمينه از جمله اولويت هاي شهرداري اردبيل به شمار مي رود و روابط عمومي به عنوان متولي اين امر برنامه هاي فرهنگي ويژه اي در هفته حجاب و عفاف و همچنين طول سال دارد.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري اردبيل تصريح کرد: طرح حجاب برتر براي ترويج حجاب در بين همكاران شهرداري با اهدا چادر در هفته حجاب و عفاف اجرا مي شود.

وي همچنين به ترغيب بانوان اردبيلي به اين مقوله مهم با استفاده از بنر هاي سطح شهر اشاره كرد و افزود ، اين بنر ها در سرتاسر شهر و همچنين در فضاي داخل ادارات نصب گرديده است.

لاله در پايان گفت: طرحي با عنوان "چ مثل چادر" در برنامه هاي روابط عمومي اين سازمان براي ترويج حجاب برتر در طول سال در نظر دارد، كه در فرصت مناسب اجرايي مي شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار