مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از تامین آب مورد نیاز پتروشیمی اردبیل به شیوه های مختلف و از منابع مد نظر خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 16 July 2016

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آب منطقه ای اردبیل ، داود نجفیان روز شنبه گفت: در ماه های اخیر در جلسه های متعددی میزان آب موردنیاز پروژه پتروشیمی اردبیل اعلام شده و در نهایت نیز شرکت آب منطقه ای اردبیل با کلیات تخصیص آب و تامین آب موردنیاز این طرح موافقت کرده است.
وی افزود: شرکت آب منطقه ای اردبیل برای تخصیص آب بخش های مختلف این واحد صنعتی درخواست کرده که نوع مصرف بخش ها و فرایندهای مختلف کارخانه و برنامه زمان بندی حجم آب درخواستی اعلام شود تا متناسب با منابع مختلف موجود در استان بتوان آب مورد نیاز این واحد صنعتی را تامین کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل همچنین با بیان اینکه زمان بندی آب درخواستی پتروشیمی برای سال های 95 تا 99 اعلام شده اظهار کرد: در این مدت متناسب با پتانسیل های آبی موجود آب مورد نیاز تامین خواهد شد.
نجفیان به رعایت ملاحظه های زیست محیطی در تامین آب این واحد صنعتی و سایر واحدهای صنعتی استان اشاره کرد و افزود: تمام نیاز بخش صنعت استان با رعایت ملاحظه های فنی و زیست محیطی در اختیار آنها قرار می گیرد.
او با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای اردبیل متناسب با منابع آبی موجود مناسب ترین گزینه تامین آب را به هر واحد تولیدی پیشنهاد می دهد اضافه کرد: این شرکت نه تنها مخالفتی با توسعه صنایع ندارد بلکه دنبال تخصیص بهتر منابع آبی موردنیاز آنها با توجه به ظرفیت های موجود است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
شما آب شرب و بهداشت اردبیل را تامین کن بعد به صنعت وعده بده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار