فرماندار مشگین شهر از لزوم افزایش اعتبارات دولتی کتابخانه های عمومی این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۶۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 21 July 2016

ابراهیم امامی روز پنجشنبه در نشستی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل همچنین با تاکید بر افزایش برنامه های کتابخانه ای و فرهنگی افزود: فعال شدن انجمن خیرین کتابخانه ساز بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع خواهد کرد.
او گفت: اهالی فرهنگ دوست مشگین شهر رغبت خاصی نسبت به نشست های فرهنگی دارند که امیدوارم با گسترش فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی این موضوع محقق شود.
امامی افزود: افزایش اعتبارات دولتی کتابخانه های عمومی برای تعمیر و تجهیز نیز لازم است ، مشگین شهر را باید به جایگاه واقعی آن در فرهنگ مطالعه و کتابخوانی سوق دهیم.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی کتابخانه های عمومی اردبیل ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز گفت: افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان منوط به توسعه زیرساخت های کتابخانه ای از جمله در بخش فن آوری اطلاعات است.
رباب عزیزخانی ، ساخت و تکمیل کتابخانه عمومی فخرآباد ، تجهیز کتابخانه های عمومی شهرستان به سیستم های بروز رایانه ای و راه اندازی بخش مستقل مرجع و کودک در کتابخانه عمومی پروفسور محبوب را از جمله نیازهای کتابخانه ای مشگین شهر ذکر کرد.
او اظهار کرد: پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از درآمدهای شهرداری مشگین شهر همچنان با برخی مشکلات همراه بوده است.
مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار