استاندار اردبیل از همه مجموعه ها و ظرفیت های مردمی خواست نسبت به پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) اقدام کنند.
کد خبر: ۲۶۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 21 July 2016

به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز پنجشنبه در همایش استانی ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) گفت: پشتیبانی از مدافعان حرم تکلیف شرعی ، اعتقادی ، تکلیف اداری و وظیفه هر شهروند ایرانی است زیرا امنیت ملی به آن بستگی دارد.
وی افزود: باید در زمینه پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) به مردم جهت دهی شود که البته امری فرهنگی است و با استفاده از آن باید منابع مالی خیرین و نیکوکاران در این زمینه سوق یابد.
استاندار اردبیل بیان کرد: صدا و سیما ، جامعه روحانیت ، بسیجیان ، مداحان ، شاعران و همه ظرفیت هایی که برای یک هزار و 400 سال آیین های عاشورایی را حفظ کردند باید در پشتیبانی مادی و معنوی از مدافعان حرم تلاش کنند.
او با اشاره به تشکیل ستادهای پشتیبانی در شهرستان ها گفت: انسان هایی با اخلاص و صداقت جان خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت تقدیم می کنند و همه ما وظیفه داریم این نمادهای شرف و غیرت را با حمایت مادی و معنوی ، کمک های نقدی و غیرنقدی پشتیبانی کرده و در این مسوولیت خطیر و آزمون الهی رو سفید شویم.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز گفت: امنیت کنونی کشور نتیجه رشادت ها و از جان گذشتگی های مدافعان حرم اهل بیت است و شرایط امروز ایجاب می کند تا پشتیبانی بیشتر و جدی تری از سوی دستگاه های دولتی و حاکمیتی صورت گیرد.
طاهر شریفی با تاکید بر حفظ وحدت و دوری از کدورت و نفاق افزود: باید این امر در سیستم اداری استان به گفتمان تبدیل شود و همه خود را به عنوان سربازی بدانیم که امروز به عنوان کارمند در خدمتیم و فردا در صورت لزوم باید در قالب رزمنده در خط مقدم حاضر شویم.
وی با اشاره به شرایط کنونی منطقه و تجلیل از سرداران سپاه ایران بیان کرد: مردم عادی ، مسوولان دولتی و نیروهای مسلح هر یک وظیفه ای دارند که با پایبندی به آنها افتخار و عظمت کنونی برای ایران اسلامی به ارمغان آمده و با ادامه پشتیبانی ها چند برابر نیز خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار