فرماندار اردبیل گفت: ایراداتی در مورد استیضاح شهردار اردبیل وجود دارد که باید با اتخاذ موازین قانونی بررسی شود.
کد خبر: ۲۶۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 22 July 2016

جواد زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: ایراداتی در مورد استیضاح شهردار اردبیل توسط شورای شهر وجود دارد و باید این ایرادات از طریق موازین قانونی بررسی شود و در این زمینه صورت جلسه‌های مختلفی به شورای شهر و دستگاه‌های ذی ربط ارائه شده است.

وی با بیان اینکه استیضاح شهردار اردبیل در این فصل کاری مناسب نبود، افزود: این استیضاح می‌تواند باعث عقب افتادگی در برخی کارهای عمرانی شهرستان اردبیل شود علی‌رغم اینکه شورای شهر پیگیر این برنامه‌های عمرانی است اما این استیضاح در این موقع از سال مناسب نبود.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه بنده از طریق رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی از استیضاح شهردار اردبیل باخبر شدم، بیان کرد: دو صورت جلسه‌ای که باید به فرمانداری اردبیل ابلاغ می‌شد ارائه نشده بود که در این زمینه مکاتباتی با اعضای شورای شهر اردبیل انجام شد و این موارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: استیضاح حق اعضای شورای شهر است ولی روند استیضاح باید به طور قانونی اجرا شود که در استیضاح شهردار اردبیل برخی سلایق فردی دخالت داشت که این ایرادات بررسی و به شورای شهر اردبیل ارائه خواهد شد.

زنجانی با بیان اینکه بنده طرفدار فرد خاصی برای سمت شهرداری اردبیل نیستم، گفت: شهردار اردبیل در طول فعالیت خود اقدامات بسیار خوبی را برای عمران و آبادانی شهر اردبیل انجام داد که متاسفانه این استیضاح در زمان مناسبی انجام نگرفت.

وی اظهار کرد: قانون فصل‌الخطاب تمام موضوعات و مطالب است و شورای شهر نیز باید روند قانونی استیضاح را مبنای کار خود قرار دهد و بی‌قانونی در همه موارد قابل قبول نیست.

فرماندار اردبیل بیان کرد: دو مورد از فرایندهای استیضاح شهردار اردبیل دارای ایراداتی است که این دو مورد به شورای شهر و دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد تا براساس روند قانونی و قرائن نتایج به دست آمده مشخص شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دوستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
از خیلی وقت معلوم بود به این موضوع که اتفاق می افتد چون بحث منافع افراد شورا درمیان اصت نه چیزی دیگر افراد شورای شهر روستایی هستند باید بروند دهیاری نه شورای شهر
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
در اردبیل همیشه منافع فردی بر منافع جمعی ارجعیت دارد . شهردار اردبیل اولین شخص با تحصیلات شهر سازی بود.در مدت کوتاه شورای شهر چطور متوجه شدند که او کارائی ندارد . ؟ایا خودشان اصلا مدرک مناسب در باره شهر دارند ؟ اولین تشخصی دهندگان امام جمعه . روحانیون و روزنامه ها می باشند چون با مردم هستند سخن مردم را بیان می کنند .و مثل همیشه استاندار اردبیل هم سکوت اختیار کرده است
محرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
به نظرمن که یک شهروند اردبیلی هستم و حق اظهار نظردارم چون مطامع شخصی بعضی از اعضای شورا تامین نشد شهردار محترم استیضاح گردید و قبل ازآن مورد ضرب وشتم قرارگرفت ماه هیچ وقت زیرا برنمی ماند
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
شهردار اردبیل خیلی زود امیال انتخاباتی اش را ظهور داد . انجام وظیفه کردن که این همه بنر نصب کردن نمی خواهد فکر کنم ایشان هم قصد داشتند مثل سلفشان شهرداری را سکوی پرتاب قرار داده و برای روز مبادای خودشان نمدی از ببافند . واقع بینانه اگر بنگریم و به قول بعضی ها سوء برداشت نداشته باشیم باید گفت که این حق شورای شهر است و اگر قرار باشد برای استیضاح یا انتصاب شهرداری از این و آن اجازه بگیرد که در واقع استقلال نخواهد داشت .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار