رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: اولین داروخانه دانشکده داروسازی استان تا یک ماه دیگر فعالیت خود را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۲۶۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 24 July 2016
به گزارشخبرنگار مهر،فرهاد پورفرضی ظهر یکشنبه در حاشیه همایش سراسری روسای مراکز مدیریت حوادث استان‌ها در جمع خبرنگاران تصریح کرد: آغاز به فعالیت این داروخانه می‌تواند بخش مهمی از نیاز دارویی مراکز درمانی استان را تأمین کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در اورژانس‌های بیمارستانی کمبود نداریم، افزود: با این وجود فعال‌سازی اولین داروخانه دانشده داروسازی اردبیل می‌تواند تأمین دارو را سرعت بخشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص وضعیت تأمین خون و فرآورده‌های خونی در اورژانس‌های بیمارستانی اردبیل، اضافه کرد: در تأمین فرآورده‌های خونی تنها کمبود در تأمین پلاکت است که با جابه‌جایی موجودی مراکز درمانی جبران می‌شود.

پورفرضی به جذب ۹۰ نفر در اورژانس استان بر اساس آگهی استخدام اخیر اشاره کرد و افزود: با جذب این تعداد برای هر پایگاه اورژانس ۶.۵ نفر نیروی انسانی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه استاندارد تعداد نیروی انسانی ۹ نفر برای هر پایگاه است، اضافه کرد: علاوه بر این برای ارتقا خدمات درمانی ۱۸ آمبولانس در اورژانس‌های بیمارستانی توزیع شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد: در هنگام مراجعه بیمار به اورژانس به هیچ عنوان پذیرش مشروط به دریافت هزینه نیست و لازم است در ابتدا بیمار پذیرش و درمان شده و در نهایت هزینه دریافت شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار