به مناسبت هفته کارآفرینی و فنی و حرفه‌ای اولین نشست هم‌اندیشی و پرسمان کارآفرینی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 24 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عصر امروز و در جلسه هماهنگی برگزاری این نشست در اردبیل که به همت مؤسسه مدیران جوان خدمت و تلاش در قالب نشست حوزه کارآفرینی با حضور کارآفرینان جوان استان اردبیل برگزار می‌شود، علاقمندان می‌توانند با ابعاد موضوع مهارت‌آموزی و حرفه‌ مولد آشنا شوند.

مسؤول کارگروه علمی مؤسسه مدیران جوان در این نشست اظهار کرد: این نشست با حضور جوانان کارآفرین استان برگزار می‌شود تا سبب انگیزش کارآفرینی در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی محسوب شود.

سولماز چرایی هدف از اجرای این نشست یک روزه را ترویج روحیه کارآفرینی و اشتغالزایی در بین جوانان و معرفی ظرفیت‌های استانی در این زمینه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در نشست هم‌اندیشی و پرسمان کارآفرینی از پنج کارآفرین جوان فعال در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و فناوری اطلاعات که با سرمایه اندک شروع به کار کرده‌اند، دعوت شده تا با انتقال تجربیات خود به سایرین، از حمایت مسؤولان حاضر برخوردار شوند.

مسؤول کارگروه علمی مؤسسه مدیران جوان از تأخیر در برگزاری همایش کارآفرینی با مشارکت نهادهای دولتی خبر داد و افزود: به خاطر تعطیلی دانشگاه‌ها مجبور شدیم نشست هم‌اندیشی و پرسمان را زودتر از همایش اصلی برگزار کنیم.

این نشست روز پنجشنبه هفتم مردادماه ساعت 16 تا 19 در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار