مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از احداث و راه اندازی شهرک صنعتی شماره 2 خلخال در مساحتی بیش از 80 هکتار در آینده نزدیک خبر داد .
کد خبر: ۲۶۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 25 July 2016

ابراهیم فریدی روز دوشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود : طرح و نقشه شهرک صنعتی شماره 2 خلخال با هدف راه اندازی کارگاه ها و کارخانجات صنعتی رتبه 3 در حوالی روستای گهراز از توبع بخش خورش رستم این شهرستان آماده شده و با واگذاری قطعات زمین به متقاضیان ایجاد واحد های صنعتی و تولیدی به زودی این شهرک در چرخه تولید قرار می گیرد.
وی با اشاره به محدودیت زمین در شهرک صنعتی شماره یک خلخال و ضرورت طرح توسعه این شهرک افزود : موانع اداری از جمله مخالفت برخی از دستگاه های اجرایی با این طرح مانع از واگذاری اراضی مجاور این شهرک به متقاضیان شده است .
علی نظری شیخ احمد فرماندار خلخال نیز با بیان اینکه هدف از راه اندازی شهرک صنعتی گهراز ایجاد واحد های بزرگ صنعتی با رتبه بالا می باشد، گفت: انتظار می رود با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست استان رتبه کارگاهی واحد های صنعتی مورد نظر در این شهرک تا رتبه 6 افزایش یافته و زمینه برای راه اندازی واحد های بزرگ صنعتی از جمله کارخانه تایر سازی فراهم شود .
وی از ارائه خدمات تسهیلاتی و حمایت های ویژه دولت از واحد های صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال خلخال خبر داد و افزود : با ارایه تسهیلات بانکی ارزان قیمت زمینه برای فعالیت دوباره 42 واحدتولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال فراهم خواهد شد .
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار