در دیدار وزیرکشور مطرح شد؛
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل،گفت: متاسفانه استان اردبیل در زمینه داشتن زیرساخت ریلی، مورد بی‌مهری قرار گرفته و باید مسئولان ارشد کشوری نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۲۸۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 18 August 2016
به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار وزیر کشور اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مطالبات اصلی مردم استان اردبیل ایجاد راه‌آهن در منطقه است که نیاز است دولت یازدهم به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و این پروژه را در استان اردبیل هر چه زودتر راه‌اندازی کند که این امر در سایه تخصیص اعتبارات لازم محقق می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از استان‌های کشور از راه‌آهن برخوردار شده‌اند، افزود: متاسفانه استان اردبیل در این زمینه مورد بی‌مهری قرار گرفته و باید مسئولان ارشد کشوری نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند تا دغدغه و نگرانی مردم برطرف شود و هرچه زودتر شاهد ایجاد راه ریلی در اردبیل باشیم.
در این دیدار که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: یکی از راهکارهای اساسی توسعه و پیشرفت استان اردبیل ایجاد راه‌آهن در استان است که این امر می‌تواند گام بزرگی در پیشرفت اقتصادی منطقه باشد و روند صادرات و توسعه و پویایی استان را تسهیل کند.
آیت‌الله عاملی تصریح کرد: نیاز است دولت یازدهم با جلب سرمایه‌گذاری‌های جدید برای پویایی اشتغال در استان اردبیل برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشد چرا که این استان ظرفیت‌های بسیار بالایی داشته و می‌تواند در صورت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی هدفمند این ظرفیت‌ها را شکوفا کند تا استان اردبیل در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گیرد.
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یکی دیگر از مطالبات اساسی مردم استان اردبیل تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری است که یک فوریتی آن در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و امیدواریم با همت مضاعف دولت و مجلس و نمایندگان مردم اردبیل در مجلس این پروژه به تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی برسد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار