همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 517 پروژه با سرمایه‌گذاری 655 میلیارد تومان در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 25 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، در آیین افتتاح این پروژه‌ها که شامگاه چهارشنبه در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار اردبیل برگزار شد فرماندار اردبیل اظهار کرد: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال 92 شاهد رونق فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی و همچنین جذب سرمایه‌گذاری هستیم که بخشی از آنها در دو سال گذشته به نتیجه رسیده است.

جواد زنجانی گفت: در سه سال اخیر ما یک روند جهشی را در تکمیل و افتتاح پروژه در هفته دولت شاهد بودیم به طوری که در سال گذشته 185 میلیارد تومان و امسال نیز به میزان 240 میلیارد تومان در مجموع 147 پروژه در گرامیداشت هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی افزود: امروز با حضور وزیر ارشاد به عنوان وزیر معین هیأت دولت به استان اردبیل سفر کرده شاهد  بهره‌برداری از پروژه‌ها هستیم که این پروژه‌ها به صورت استانی در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران به بهره‌برداری می‌رسد که خود این حرکت تبرکی ارزشمند و اقدامی معنوی است تا ادای دین به ایثارگران کنیم.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: با ابلاغ بودجه امسال امیدواریم در دهه فجر پروژه‌های درشت‌تری را افتتاح کنیم که قطعا شامل بیمارستان، پروژه سدسازی و همچنین کارهای عمرانی و خدماتی عظیم خواهد بود.

زنجانی یادآور شد: در ادای احترام به ایثارگران این مجموعه عظیم فرهنگی ورزشی و توانبخشی را با نام و یاد شهید پاریاب اجرایی و عملیاتی شده و قطعا این مجموعه همواره با یاد و نام او محلی پرخیر و برکت برای حضور و استفاده خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران خواهد بود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار