خوشبخت در واکنش به حکم هیئت حل اختلاف؛
رئیس شورای شهر اردبیل هشدار داد چنانچه وزارت کشور حکم شهردار منتخب را تایید نکند، شورا راساً نیکزاد را معارفه خواهد کرد.
کد خبر: ۲۸۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 25 August 2016


به گزارش تابناک اردبیل، زکی‌الله خوشبخت  اظهار کرد: ما از مواضع خودمان هیچ وقت عقب‌نشینی نمی‌کنیم بلکه اصرار بر مصوبه قانونی خود داریم و اگر حکم شورای حل اختلاف طولانی شده است به این دلیل است که آقایان می‌خواهند به اهداف خودشان برسند.

وی با بیان اینکه به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد تا انتخاب شهردار دولتی شود گفت: انتخاب شهردار وظیفه قانونی منتخبان مردم در پارلمان محلی است و طولانی شدن این پروسه به این دلیل است که عده‌ای می‌خواهند به مقاصد نامشروع خود برسند.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در مهلت قانونی اگر وزارت کشور بر اساس مصوبه شورای شهر حکم اکبر نیکزاد را برای سمت شهرداری اردبیل تایید نکند ما او را معارفه خواهیم کرد.

خوشبخت ادامه داد: ما تا زمانی صبر می‌کنیم که در قانون برای شورا مهلتی تعیین شده است و اگر مصوبه ما به وزارت کشور ارسال شده و وزارت کشور در صدور حکم شهردار جدید اردبیل قصور انجام دهد قطعا ما خودمان در این زمینه تعیین تکلیف کرده و شهردار اردبیل را معارفه خواهیم کرد.

وی گفت: همان طوری که شهردار مشهد با حکم شورای شهر سرکار آمده است ما نیز شهردار را با حکم شورا سرکار آورده و معارفه خواهیم کرد و به هیچ‌وجه منتظر اقدامات آقایان نخواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار