هیأت 20 نفره کمیسیون عمران مجلس وارد اردبیل شد تا در فرودگاه اردبیل مورد استقبال مقامات و مسؤولان استان اردبیل قرار گیرد.
کد خبر: ۲۸۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 01 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، سخنگوی کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی در بدو ورود اعضای این کمیسیون در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس بعد از اولین سفرشان به مشهد مقدس در دومین سفر خود اردبیل را مقصد خود انتخاب کردند که از 22 عضو این کمیسیون 21 نفر به عنوان معاونان وزارت راه و شهرسازی و نیرو در این سفر اعضای کمیسیون عمران را همراهی می‌کنند.

صدیف بدری بیان کرد: ما از فرصت پیش آمده استفاده می‌کنیم تا در این سفر در کنار بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون راه‌آهن، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی و فرعی نشستی را اعضای کمیسیون با شوراها و شهرداری‌ها برگزار کنند و در کنار آن از مشکلات و معضلات پیش‌روی اوضاع پروژه‌های عمرانی مطلع خواهند شد.

وی بیان کرد: در این سفر تصمیم داریم تا از بخش‌های مختلف پروژه نیمه تمام راه‌آهن اردبیل اعضای کمیسیون بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت کند این پروژه آشنا شوند.

سخنگوی کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای این کمیسیون از بزرگراه اردبیل ـ سرچم، نیر ـ سراب، نمین ـ آستارا، راه اردبیل ـ گرمی، پارس‌آباد و مشگین‌شهر بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات اجرایی این پروژه به ویژه صندوق اعتبارات آگاه خواهند شد.

بدری یادآور شد: اعضای این کمیسیون همچنین در این سفر در جلسات متعدد و مسؤولان استانی برای تصویب منطقه آزاد اردبیل نیز قول مساعد خواهند داد تا با بالاترین رای این این لایحه به تصویب برسد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
اعتراض به نیجه طرح جامع وتفصیلی نمین چرا مطرح نشده بعد از ده سال گند زدن به اصول شهری ،اینقد ر راحت به شعور هممون توهین کردن کسی هم صداش در نمیاد سکوت مردم غیرتمند و فرهنگی نمین جایز نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار