یک بام و دو هوای خصوصی سازی؛
استاندار اردبیل و مدیرعامل کشت و صنعت مغان درباره واگذاری این شرکت به بخش خصوصی دیدگاه متناقض دارند.
کد خبر: ۲۹۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ 04 September 2016
به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل در جلسه ستاد عالی توسعه تعاون استان اعلام کرد که شرکت کشت وصنعت مغان آماده واگذاری به بخش خصوصی بویژه بخش تعاونی است اما هنوز بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این شرکت اعلام آمادگی نکرده و دلیل آن هم بالا بودن قیمت فروش است .
این در حالی است که اروجعلی محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان تاکید کرد که با واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی به شدت مخالف است چرا که این شرکت می‌تواند با تکیه بر توانمندی‌های خود روی پایش بایستد و به مرحله سوددهی و بهره‌وری کامل برسد!
وی در واکنش به دیدگاه مخالفان خود که واگذاری کشت و صنعت به بخش خصوصی را تنها راهکار اصلی برای برون رفت از ورشکستگی آن می دانند، هدف این مجموعه ها و افراد که از آنها به عنوان گروههای مافیایی یاد کرد، به دست گرفتن کشت و صنعت مغان به قیمت بسیار پایین و به حالت احتضار دانست و گفت: بنده تا زمانی که مدیریت این مجموعه را عهده‌دار هستم اجازه چنین کاری را نخواهم داد چرا که ما مخالف واگذاری سرسخت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی هستیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
اروجعلی جان منم اگه مثل تو حقوق نجومی بگیرم راضی به واگذاری به بخش خصوصی نخواهم بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
نظر اقای اروجعلی درست است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
هر چه در سنوات گذشته تحت عنوان خصوصی سازی انجام گرفته ، در واقع خصوصی فروشی بوده و سرمایه های مردم به ثمن بخس به یک عده خاص واگذار شده است، طوریکه دولت یازدهم در یک جمع بندی گزارش کرده که از مجموع واگذاری های انجام شده تحت عنوان خصوصی سازی فقط 6 درصد قانونی بوده و در بقیه موارد سرمایه های مردم تحت ساخت و پاخت به یک عده خاص واگذار شده است. آنچه از خصوصی فروشی نصیب مردم شده است فقط بیکار کردن کارگران شاغل در این واحدها بوده و در مصاحبه اخیر وزیر تعاون خیلی صریح به این موضوع اشاره شده است.
مثلأ شرکت لاستیک دنا با قیمت روز 600 میلیارد تومان فقط به 10 میلیارد تومان به یک نفر طی اقساط ده ساله واگذار شده و طرف فقط دو قسط آن را پرداخت کرده و از پرداخت بقیه اقساط خودداری کرده است.
آقای محمدی که بیشتر از گردانندگان این سایت و مردم عادی در جریان نحوه واگذاری ها هستند، حق دارند از کشت و صنعت و در واقع از سرمایه های مردم صیانت نمایند.
از دکتر پزشکیان یاد بگیریم در هر موضوعی اضهار نظر نکنیم که به نفع عده خاص و به ضرر عموم مردم تمام می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار