نماینده مردم اردبیل در مجلس، ضمن تبریک به مدال‌آوران استان اردبیل در ریو، گفت: اردبیل با معرفی قهرمانان در رشته‌های فوتبال ، وزنه‌برداری، کشتی و سایر ورزشها اثبات کرده که اگر سرمایه‌گذاری شود قطعاً نتایج خوبی می آورد.
کد خبر: ۲۹۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 13 September 2016

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، موفقیت ورزشکاران اعزامی از استان اردبیل به پارالمپیک 2016 ریو را به مردم استان و خانواده‌های آنان تبریک گفت.

وی گفت: اردبیل با معرفی قهرمانان در رشته‌های فوتبال و وزنه‌برداری، کشتی و سایر ورزشها اثبات کرده که اگر سرمایه گذاری شود قطعاً نتایج خوبی می آرود.

بدری همچنین با بیان اینکه حوزه ورزش و بویژه فدراسیون تکواندو، از بی‌برنامگی رنج می‌برد، گفت: وزارت ورزش و جوانان باید با توجه به نتایج بدست آمده در المپیک ریو2016 نسبت به اعمال تغییرات مناسب در فدراسیون‌ها مانند فدراسیون تکواندو اقدام کند و مسئولان نیز یا پذیرش نقدهای درست ، به فکر رفع مشکلات و کاستی‌ها باشند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، نتایج ضعیف تکواندوکاران ایرانی در بازی‌های المپیک ریو 2016 را هشداری جدی برای ورزش کشور دانست و گفت: عملکرد ضعیف تکواندوکاران حاصل بی‌برنامگی و اعمال سلیقه‌های شخصی در قبال منافع ملی است.
 

 وی اعمال سلیقه‌های شخصی برای ورزش را آسیب‌زا، دانست و افزود: سرمربی تیم تکواندو کشور آذربایجان که در بازهای المپیک به مقام‌های خوبی دست یافته، قبلا در تیم ملی ایران فعال بود که با بی تدبیری برکنار شد و این سندی بر اعمال نظرهای شخصی و توجه نکردن به منافع ملی است.

بدری با اشاره به انتقاد شدید ورزشکاران، قهرمانان و صاحبنظران به فدراسیون تکواندو، گفت: متأسفانه در چند سال گذشته این فدراسیون از جایگاه اصلی خود در بین سایر کشورها فاصله گرفته، در حالی قهرمانان بسیاری در این رشته پرچم ایران اسلامی را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورده بودند.

دیشب در بازی های پارالمپیک 2016 ریو ، مجید فرزین قهرمان بیله سواری و نماینده دسته 80 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان موفق به کسب مدال طلا شد و عبدالله حیدری نشان نقره رقابت‌های پرتاب نیزه را برای کشورمان به ارمغان آورد.

جلیل باقری جدی در رشته پرتاب وزنه، مجید فرزین در رشته وزنه‌برداری، محسن طلوعی به همراه تیم بسکتبال با ویلچر ایران و عبدالله حیدری در رشته پرتاب نیزه ،چهار پارالمپیکی هستند که از استان اردبیل در پارالمپیک ریو 2016 برزیل حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار