این دانشگاه با شعار "رویایت را آزاد انتخاب کن" اسباب دکتر شدن در محل زندگی را برای خیلی ها فراهم کرده است.
کد خبر: ۲۹۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 18 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، مهران داوری بینا، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اعلام کرد که21  رشته جدید دوره تحصیلات تکمیلی به رشته های این واحد دانشگاهی اضافه شده و از سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.
وی افزود: در حال حاضر برای رشته های مذکور دانشجو معرفی شده و از پذیرفته شدگان در این رشته ها ثبت نام می شود.
او گفت: در مقطع کارشناسی ارشد 14 رشته و در مقطع دکترا 7 رشته افزوده شده که با توجه به معرفی دانشجو از طرف مرکز سنجش و آزمون دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدگان از مهرماه سال جاری شروع به تحصیل می کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل رشته های دوره دکترا را محیط زیست ـ آلودگی محیط زیست ، مدیریت ورزشی ـ مدیریت راهبردی در سازمان ها و رویدادهای ورزشی ، ریاضی ـ آنالیز ، شیمی - شیمی فیزیک ، شیمی ـ شیمی آلی ، آموزش زبان انگلیسی و زبان و ادبیات فارسی ذکر کرد.
در این دانشگاه پیش ازاین رشته های تحصیلی برق، فیزیک و علو م تجربی،علو ارتباطات،حقوق خصوصی،حقوق کیرفی،فقه و حقوق اسلامی،علوم تربیتی،مدیریت،جغرافی،روانشناسی،معماری و فلسفه هنر نیز در مقطع دکتری دایر شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ، وی گفت: ثبت نام در رشته های بدون آزمون و با آزمون مقاطع دکترا ، کارشناسی ارشد ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی در دانشکده های واحد در حال انجام است.
دانشگاه آزاد با شعار "رویایت را آزاد انتخاب کن"، زحمت همشهریان اردبیل را که علاقمند به تحصیل در مقطع دکتری هستند و امکان تحصیل در خارج از شهر خود را ندارند، کم کرده و از این بابت باید به مسئولان این دانشگاه دست مریزاد گفت.
در سالهای اخیر با بالا رفتن تب گرایش به تحصیل در دوره های تکمیلی و کاهش آمار تحصیل در دوره های کارشناسی، دانشگاههای دولتی در قالب پردیس،پیام نور و ...،غیرانتفاعی با دانشگاه آزاد در راه اندازی رشته های تحصیلی در مقاطع دکتری در دورترین نقاط کشور و بدون داشتن فاکتورهای حداقلی قابت می کنند.
طبق آمار رسمی، حجم انبوهی از بیکاران کشور را در شرایط حاضر، فارغ التحصیلان دانشگاهی بخصوص در مقاطع تکمیلی تشکیل می دهند.
هم اکنون تحصیل و اخذ مدرک دکتری در دانشگاههای کشور مابین 70 میلیون تا یکصد میلیون تومان هزینه در بردارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
نويسنده محترم دادن مدرك تحصيلي بي كيفيت دستمريزاد ندارد. ما كميت را فداي كيفيت كرده ايم. به مردم استان كارافريني ،مهارت فني و حرفه اي اموزش داده شود چه بسا بهتر از مدارك بي ارزش دانشگاه هاي درجه چندم است. استان اردبيل دكتر قلابي نمي خواهد اشتغال مي خواهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار