امام جمعه موقت شهرستان بیله‌سوار گفت: قدرت دفاعی کشور باید تقویت شود.
کد خبر: ۳۰۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 23 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام احمد سعادتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل  باید در همه ابعاد زندگی سعی کنیم تا شکل و سیاق واقعی تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کنیم تا دشمن نتواند از فرصت‌ها و شرایط فراهم شده برای ضربه زدن به نظام اقتصادی ما استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی شایسته نیست که تجملات و چشم و هم چشمی زمینه برخی تفاخر را فراهم آورد، گفت: باید به  ابعاد سبک زندگی ایرانی و اسلامی توجه کنیم چرا که اگر از این حوزه غفلت کنیم قطعا گرفتار زندگی بیهوده و پوچ غربی خواهیم شد.

امام جمعه موقت شهرستان بیله‌سوار گفت: به رغم برخی هدف گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌‌ها در حوزه عمل در اقتصاد تحقق اقتصاد مقاومتی کار خاصی را دولت انجام نداده و باید در نیمه دوم سال با تحرک بیشتر در این حوزه عمل کرد.

سعادتی به تاکیدات مقام معظم رهبری در باب افزایش توان دفاعی و تهاجمی کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه بدون اینکه به دشمنان تکیه و اعتقادی داشته باشیم توان نظامی و بنیه تهاجمی و دفاعی خود را افزایش دهیم چرا که دشمن به هیچ‌وجه قابل اعتماد نیست.

وی به شیطنت‌های آمریکا و همپیمانان منطقه‌ایش به ویژه آل سعود اشاره کرد و یادآور شد: آل سعود به کثیف‌ترین نظام منطقه‌ای علیه امت اسلامی تبدیل شده و سران این رژیم پلید باید بدانند که آتش این ستم، ظلم و تعدی آنها دامنشان را فرا خواهد گرفت.

امام جمعه موقت شهرستان بیله‌سوار به ایام پاسداشت دفاع مقدس اردبیل اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان بیله‌سوار رتبه برتر پشتیبانی و کمک به جنگ را نصیب خود کردند و این شهرستان نه تنها در دوران دفاع مقدس پشتیبان رزمندگان اسلام بوده بلکه با تقدیم شهدای ارزشمند در ردیف مناطق پیشتاز در دوران دفاع مقدس است.

وی همچنین به آغاز سال تحصیلی و ضرورت تربیت و تعالی شایسته نسل آینده اشاره کرد و گفت: بازگشایی مدارس فرصت خوبی است تا برنامه‌های خوب آموزشی و تربیتی در تعالی نسل آینده مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر در این حوزه کوتاهی و غفلتی کنیم بزرگترین پشیمانی را به دنبال خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار